کد خبر: ۹۲۱۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

هری کین: قهرمانی انگلیس مهم‌تر از گلزنی من است

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از فینال یورو ۲۰۲۴ برابر اسپانیا گفت: همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم با جام به خانه بازگردیم.
هری کین: قهرمانی انگلیس مهم‌تر از گلزنی من است
آفتاب‌‌نیوز :

هری کین با اشاره به دیدار حساس انگلیس و اسپانیا در فینال جام‌ملت‌های اروپا گفت: همیشه سعی می‌کنم الگو باشم. الان هم به عنوان یک رهبر در خدمت تیم خواهم بود. همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنیم و هدفمان این است که وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین مساله برای ما قهرمانی انگلیس است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. به عنوان یک مهاجم دوست دارم در بازی فینال گل بزنم، اما مهم‌تر این است که انگلیس گل بزند و ما با جام به خانه برگردیم.

کاپیتان سه‌شیر‌ها یادآور شد: همه دوست دارند بازی کنند، ولی ما باید به فکر جشن بعد از این دیدار باشیم و این در اولویت خواسته‌های ماست.

فینال یورو ۲۰۲۴ فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. انگلیس تاکنون موفق به کسب جام نشده، اما اسپانیا با ۲ قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ پرافتخارترین تیم یورو در قرن جدید است هر چند ماتادور‌ها در تاریخ یورو، هرگز موفق به شکست انگلیس نشده‌اند و باید دید در بازی فردا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین