کد خبر: ۹۲۱۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

سرانجام عشق پیچیده الناز شاکردوست چه می‌شود؟

سینمای ایران از ابتدای تیر فعالیت خود را نسبتا پر قدرت آغاز کرد و در سه هفته با صد و سه میلیارد فروش و همراهی یک میلیون و ۸۰۰ هزار مخاطب، با اکران ۲۰ فیلم سینمایی جایگاه خوبی را برای خود رقم زد.
سرانجام عشق پیچیده الناز شاکردوست چه می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سینمای ایران در هفته گذشته (از ۱۶ تا ۲۲ تیر) و با اکران فیلم «یادگار جنوب» با ۱۳ هزار مخاطب تا لحظه تنظیم گزارش از ۲۰ تیر، یک فیلم به لیست اکران خود اضافه کرد.

از طرفی هم با متوقف شدن نمایش کمدی‌ها در دهه اول محرم، اکران فیلم‌های غیرکمدی در حالی ادامه دارد که برخی فیلم‌های نوروزی با تعداد سالن‌ها و سانس‌های بیشتر میزبان تماشاگران هستند.

فیلم «یادگار جنوب» که ۴۸ ساعت است روی پرده سینما آمده، پیش از این و پس از چند بار دریافت نوبت و ثبت قرارداد در شورای صنفی بالاخره اکران شد این فیلم با بازی وحید رهبانی و الناز شاکر دوست، صابر ابر و سحر دولتشاهی، ماجرای یک خیانت، جنایت و در نهایت عشق و انسانیت را روایت می‌کند.

داستان فیلم درباره عشق یک دختر و پسر و ازدواج آن‌ها در حالی که دختر در کما است و ازدواج آن‌ها باعث می‌شود شرایط پیچیده‌ای رخ دهد.

هزچند که اکنون عرصه سینما، عرصه غیبت کمدی‌های پرفروش است، اما دیگر آثا باعث شدند تا فروش سینما در سومین هفته تیرماه ۱۵ میلیارد تومان بود. رسانده و میزبان بیش از ۱۱ میلیون نفر هم بودند.

در ادامه این گزارش آخرین آمار فروش فیلم‌ها و تعداد تماشاگران را بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما را مشاهده می‌کنید.

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی با ۱۲۷ هزار نفر تماشاگر و ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی با ۷۳ هزار نفر تماشاگر و ۳میلیارد و ۱۰۰ هزارتومان فروش

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی با ۳۶ هزار نفر تماشاگر و ۲ میلیارد تومان فروش

«یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دومار و پدرام پورامیری با ۱۳ هزار مخاطب و یک میلیارد تومان فروش

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی: ۱۸ هزار نفر تماشاگر و ۸۰۰ میلیون تومان فروش

این موارد پنج اثر پرفروش سینما در هفته گذشته بودند.

«تگزاس ۳» از هشتم خرداد روی پرده سینما‌ها رفت این فیلم به کارگردانی سید مسعود اطیابی درباره یک رابطه خانوادگی با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی است که اتفاق‌ها و رویداد‌های زندگیشان با سرنوشت قاچاقچیان مواد مخدر گره خورده است.

«خجالت نکش۲» کار زوج اصلی فیلم به جدایی و طلاق می‌کشد. آنچه از تیزر فیلم مشخص است حضور این زوج روستانشین در شهر برای طلاق و جدایی است. خط داستانی که به نظر می‌رسد قنبر و صنم را از شیرینی و ساده بودن قسمت ابتدایی جدا می‌کند و به حاشیه‌هایی می‌کشاند. «خجالت نکش ۱» در پس‌زمینه موافق فرزندآوری بود و حالا با جدایی قنبر و صنم باید دید که این تمرکز از فیلم برداشته می‌شود یا به شکل دیگری ادامه پیدا می‌کند.

«مست عشق» ساخته حسن فتحی با بازی هانده اورچل، پارسا پیروزفر و شهاب حسینی که اقتباسی آزاد از داستان شمس و مولانا است.

در روز‌های گذشته فیلم مناسبتی «شور عاشقی» همزمان با ماه محرم به نمایش درآمده است. این فیلم سال گذشته در جشنواره فجر رونمایی شد و اکنون در بیش از ۱۴۰ سالن در حال اکران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین