کد خبر: ۹۲۱۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

آخرین وضعیت از کاپیتان جنجالی استقلال

این روزها شنیده می شود مشکل سیدحسین حسینی برای بازگشت به تیم استقلال حل شده است.
آخرین وضعیت از کاپیتان جنجالی استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی که در فصل گذشته لیگ برتر توانست با کسب آمار فوق العاده در جدول رده‌بندی لیگ برتر تنها با ۱۵ گل خورده عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر را از آن خود کند حالا با چراغ سبز باشگاه استقلال برای ادامه همکاری روبرو شده است.

ظرف این مدت پس از اتفاقات مربوط به اراک و دیدار آلومینیوم که یکی از هواداران داخل زمین شد، صحبت‌هایی مبنی بر ممنوعیت کمیته اخلاق برای ادامه حضور این بازیکن در استقلال مطرح می‌شد، اما سرانجام با پیگیری‌های مدیران باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم ظاهراً مشکل برطرف شده و حسینی می‌تواند در فصل آینده هم کنار استقلال بماند. اما اینکه او چه زمانی شرایط تمدید قراردادش با استقلال را قطعی می‌کند سوالی بود که در روز‌های اخیر از سوی هواداران مطرح می‌شد.

یکی از مقامات آگاه در باشگاه استقلال در این باره گفت: روز چهارشنبه هفته جاری – بعد از تعطیلات فعلی به مناسبت شهادت سیدالشهدا علیه السلام – حسینی به باشگاه می‌رود و کار‌های مربوط به تمدید قراردادش انجام شده و مشکلش کاملا برطرف خواهد شد. گرچه شرط و شروطی هم برای این همراهی در نظر گرفته شده است که ظاهرا از سوی طرفین پذیرفته شده است.

منبع: انذیشه معاصر 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین