کد خبر: ۹۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

حمله شدید پیام صادقیان به رامین رضاییان

در فوتبال مدرن، پیوستن ستارگان به تیم‌های رقیب امری عادی تلقی می‌شود و ستارگان بزرگی بودند که به تیم‌های رقیب پیوستند.
حمله شدید پیام صادقیان به رامین رضاییان
آفتاب‌‌نیوز :

در فوتبال مدرن، پیوستن ستارگان به تیم‌های رقیب امری عادی تلقی می‌شود و ستارگان بزرگی بودند که به تیم‌های رقیب پیوستند. بازیکنانی نظیر رونالدو نازاریو، لوئیز فیگو و ساموئل اتوئو بازیکنان مطرحی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را دارند.

در سری آ ایتالیا این موارد بیشتر است؛ بازیکنانی نظیر زلاتان و پیرلو و سیدورف سابقه بازی برای سه تیم یوونتوس، اینتر و میلان را دارند و لئوناردو بونوچی در یوونتوس و میلان، چالهان اوغلو در میلان و اینتر و آرتور ویدال در اینتر و یوونتوس بازی کرده است.

در بوندسلیگا آلمان نیز بار‌ها شاهد تبادل ستارگان میان دو تیم پرطرفدار بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند هستیم و بازیکنانی مانند لواندوفسکی، متس همولز، مارویو گوتزه، سابیتزر و نیکولاس زوله برای این دو تیم به میدان رفته‌اند.

این مورد در لیگ انگلیس هم هست و مایکل اوون در دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول و کارلوس توز در دو تیم قدرتمند و پر طرفدار شهر منچستر به میدان رفته است.

این نوع انتقالات علی‌رغم داشتن حواشی زیاد امری عادی محسوب می‌شوند، اما در ایران اگر به تیم رقیب بپیوندی با القابی نظیر پول‌پرست، بی‌تعصب، بی‌غیرت و… و یا حتی با الفاظی شدیدا زشت به خانواده بازیکن توهین می‌کنند؛ گویی اگر فحاشی کنی، روی تیم خود تعصب و غیرت داری. داغ‌ترین این نوع نقل و انتقالات در لیگ ایران پیوستن رامین رضاییان به تیم استقلال است. این انتقال با واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی رو به رو شده است.

یکی از تندترین این واکنش‌ها مربوط به استوری پیام صادقیان، بازیکن اسبق و پر حاشیه پرسپولیس است که این روز‌ها روزگار خود را از طریق دایر کردن سایت بت و شرط‌بندی می‌گذراند و کیست که از نوع کلاه‌برداری این سایت‌ها بی‌خبر باشد.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین