کد خبر: ۹۲۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ / مسئولان: تروریستی نبود، مربوط به دستگیری سارق بود

فرمانده انتظامی استان فارس، تروریستی بودن حادثه تیراندازی اطراف حرم شاهچراغ (ع) را تکذیب کرد و گفت که تیراندازی در جریان یک سرقت روی داده است.  سردار رهام بخش حبیبی، شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران حسینی در اطراف حرم شاهچراغ (ع) خطاب به حاضران در مراسم گفت: برادران، خواهران، یک سارق را دستگیر کرده اند و هیچ اتفاق خاصی روی نداده است.
تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ / مسئولان: تروریستی نبود، مربوط به دستگیری سارق بود
آفتاب‌‌نیوز :

دوشبه شب صدایی شبیه انفجار در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) شنیده شد. فرمانده انتظامی فارس در این باره اعلام کرد که یک سارق در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دستگیر شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صدایی شبیه انفجار از نزدیکی بازار حاجی در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به گوش رسید اما هم‌اکنون برنامه سوگواری حسینی از حرم مطهر به صورت مستقیم از شبکه فارس در حال پخش بوده و همه چیز در امن و امان و آرامش است.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: انفجاری رخ نداده است و هم اکنون در حال عزیمت به محل هستیم و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دقایقی پیش سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در جمع مردم در این رابطه گفت: هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده است و ما تنها یک سارق دستگیر کردیم.

قزلسفلی نیز به ایسنا گفت: هم اکنون در محوطه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستیم و اوضاع را بررسی کردیم و هیچ مورد و مسئله خاصی نیست و هیچ مسئله امنیتی به وجود نیامده است.

هم اکنون پخش مستقیم برنامه سوگواری حسینی از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از شبکه فارس در حال پخش بوده و آرامش در حرم مطهر برقرار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین