کد خبر: ۹۲۱۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

عکس| کیلیان امباپه وارد مادرید شد

کیلیان امباپه برای حضور در مراسم معارفه‌اش در رئال مادرید وارد اسپانیا شد.
عکس| کیلیان امباپه وارد مادرید شد
آفتاب‌‌نیوز :

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، روز دوشنبه ۱۶ ژوئیه وارد مادرید شد تا به صورت رسمی به باشگاه رئال مادرید بپیوندد. این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اسپانیایی داشت و هواداران رئال مادرید نیز از ساعاتی قبل منتظر آمدن این بازیکن بودند تا ورود او به شهر مادرید را جشن بگیرند.

این هواداران استقبال گرمی از امباپه داشتند و بسیاری از آنها حتی برای دیدن او به فرودگاه رفته بودند. انتظار می‌رود که مراسم معارفه امباپه که در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، به یکی از باشکوه‌ترین معارفه‌های تاریخ فوتبال تبدیل شود.

این معارفه قرار است سه‌شنبه ۱۶ ژوئیه برگزار شود. در روزهای اخیر رئال مادرید امکان دریافت بلیت برای شرکت در این مراسم را در دسترس هواداران قرار داد که با هجوم آنها به سایت باشگاه، تمام بلیت‌ها خیلی زود به فروش رفتند.

این بازیکن علاوه‌بر حضور در معارفه، در یک کنفرانس خبری هم شرکت خواهد کرد و به سوالات خبرنگاران درباره دورانش در پاری سن ژرمن و سپس خداحافظی از باشگاه فرانسوی و پیوستن به رئال مادرید پاسخ خواهد داد.

همچنین گفته شده که برای مراسم معارفه این فوق ستاره، تعداد زیادی از اسطوره‌های باشگاه مادریدی حضور خواهند داشت که جذاب‌ترین چهره در این جمع، زین‌الدین زیدان خواهد بود.

عکس| کیلیان امباپه وارد مادرید شد

 

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین