کد خبر: ۹۲۱۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

جزییاتی از دیدار هاشمی با عضو جامعه روحانیت مبارز

هاشمی رفسنجانی روز بیست و پنجم تیر در مورد دیدار با یک عضو جامعه روحانیت مبارز و برخی اخبار خارجی نوشته‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید.
جزییاتی از دیدار هاشمی با عضو جامعه روحانیت مبارز
آفتاب‌‌نیوز :

[علیرضا]بهرام‌پور، مدیرعامل شرکت مخابرات و آقاى حامد مرعشی آمدند. از مشکلات وزارت [پست و تلگراف و تلفن]و شرکت [تعاونی صادرکنندگان پسته رفسنجان]و عقب‌افتادگى موبایل گفتند و نگران تعویض وزیرشان هستند و استمداد کردند. تذکر دادم که اختلاف مجتمع صنعتى رفسنجان و بانک تعاونى رفسنجان و دانشگاه [ولی‌عصر]رفسنجان، بر سر سهام را که در دادگاه است، با توافق رفع نمایند.

[آقای اسماعیل حسینی‌مقدم]، امام جمعه قروه، همراه فرماندار سابق بانه آمدند. از عدم رونق عمران و کم‌شدن سازندگى استان و از زیادشدن جمعیت اهل سنت در قروه و کم‌شدن شیعیان و ضعف کار نمایندگى رهبرى در استان و آسیب زیاد آفت سن به محصولات گندم قروه گفتند.

عصر آقاى [عباسعلی]سرفرازى آمد. از همکاران سابق در حزب [جمهوری اسلامی]و جامعه روحانیت [مبارز تهران]بود. از ظلم دادگاه ویژه [روحانیت]و [وزارت]اطلاعات به او در ده سال قبل که منجر به خلع لباس و جریمه مالى‌اش شد، شکایت کرد و گفت، على‌رغم اینها، به انقلاب وفادار است و خواست پول‌هایى که از او گرفته‌اند، پس داده شود؛ معتقد است حاج‌احمدآقا [خمینی]، باعث گرفتارى‌اش شده است.

به خاطر انفجار دیروز در شمال تل‌آویو و کشته‌شدن سه نفر و زخمى‌شدن جمعى دیگر، اسرائیل امروز ضمن حملات مخربى به فلسطینى‌ها با هلى‌کوپتر، جمعى را شهید و زخمى کرده و خبر از وجود هشت هزار موشک کاتیوشاى ایرانى، در دست حزب‌الله لبنان داده است.

سفر [پرویز]مشرف، [رئیس‌جمهور پاکستان]به هند پایان یافت و نتوانستند بر سر اعلامیه پایان سفر به توافق برسند؛ بیشتر به خاطر کشمیر. در جریان سه روز سفر، درگیرى در مرزهاى کشمیر، تلفات زیادى به جاى گذاشته است. اتحادیه اروپا به آمریکا هشدار داد که از تمدید تحریم علیه ایران و لیبى، خوددارى کند و دیگر توسل به قوانین فراملى نشود. روسیه و چین، قرارداد دوستى بیست ساله منعقد کردند. ادامه تلاش آمریکا در توسعه صنایع موشکى، برخلاف قرارداد سالت، چین و روسیه را به هم نزدیک کرده است.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین