کد خبر: ۹۲۱۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹

سرمربی اسبق استقلال به عرصه مربیگری برمی‌گردد؟

آندرئا استراماچونی سرمربی اسبق استقلال با پیشنهاد جدیدی برای مربیگری مواجه شده است.
سرمربی اسبق استقلال به عرصه مربیگری برمی‌گردد؟
آفتاب‌‌نیوز :

اگرچه آندرئا استراماچونی سرمربی اسبق استقلال چند بار در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که مربیگری را کنار نگذاشته و دوست دارد همچنان در این عرصه فعالیت کند، اما از پاییز سال ۱۴۰۱ دیگر کار نکرد و با سمت دیگری در دنیای فوتبال حضور دارد. استراماچونی مدتی قبل از اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز شود، به همکاری خود با باشگاه الغرافه قطر طی توافقی دو جانبه پایان داد و از آن زمان به بعد هنوز تیم دیگری در اختیار نگرفته است.

البته این مربی بلافاصله پس از پایان کارش با الغرافه، قراردادی را با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا منعقد کرد تا تحت عنوان مفسر جام جهانی در دوحه حاضر شود. او در تعدادی از مسابقات یورو ۲۰۲۴ نیز تحت عنوان تحلیلگر تلویزیونی حضور یافت و حالا پیشنهادی مبنی بر تفسیر فصل جدید سری آ ایتالیا دریافت کرده است. برنامه‌ای که روز‌های شنبه و یکشنبه پخش خواهد شد.

اگر استراماچونی طبق نظر خودش دوباره به دنیای فوتبال برگردد و مربیگری کند، قطعاً این پیشنهاد را نخواهد پذیرفت، اما اگر به عنوان مفسر تلویزیونی وظیفه تحلیل فصل جدید رقابت‌های سری آ را بر عهده بگیرد، حتماً در مورد بازی‌های اینترمیلان و البته نمایش مهدی طارمی در این تیم نیز صحبت خواهد کرد. جالب اینجاست که این مربی سابقه هدایت اینترمیلان را هم دارد.

چندی قبل رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند آندرئا استراماچونی تابستان امسال دوباره به عرصه مربیگری برمی‌گردد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، قطعاً نمی‌تواند تحت عنوان مفسر با هیچ شبکه‌ای قرارداد ببندد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین