کد خبر: ۹۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

فریبا: حاشیه رامین رضاییان؟ این حرف‌ها معنا ندارد/ باید صالح حردانی حفظ می‌شد

بهتاش فریبا درباره استقلالی شدن رامین رضاییان می‌گوید: من نمی‌دانم معنی حاشیه چیست؟ همین الان ۳ بازیکن پرسپولیس به تراکتور رفته‌اند یا سپاهان بازیکن فلان تیم را جذب کرده است، فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای این مسائل حل شده است.
فریبا: حاشیه رامین رضاییان؟ این حرف‌ها معنا ندارد/ باید صالح حردانی حفظ می‌شد
آفتاب‌‌نیوز :

پیشکسوت استقلال می‌گوید حضور رامین رضاییان خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند. بهتاش فریبا در این باره گفت: رامین رضاییان بازیکن بسیار خوب است؛ در سیستم استقلال فصل گذشته ابوالفضل جلالی و حردانی در سمت راست و چپ بازی می‌کردند و حالا آن‌ها جای خودشان را به زکی‌پور و رضاییان داده‌اند و فکر می‌کنم انتخاب‌های خوبی انجام شده است.

او در مورد حواشی که حضور رضاییان دارد هم گفت: من نمی‌دانم معنی حاشیه چیست؟ همین الان ۳ بازیکن پرسپولیس به تراکتور رفته‌اند یا سپاهان بازیکن فلان تیم را جذب کرده است، فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای این مسائل حل شده است.

پیشکسوت استقلال می‌گوید باید صالح حردانی را حفظ می‌شد: رامین رضاییان خرید خیلی خوبی بود، ولی استقلال حردانی را باید حفظ می‌کرد. حردانی در استقلال پخته شده و به تیم ملی هم دعوت می‌شود و فکر می‌کنم باشگاه باید او را حفظ می‌کرد.

فریبا می‌گوید با جذب یک مهاجم سرزن استقلال شرایط خوبی خواهد داشت: شما وقتی آمار گل و پاس گل رضاییان را نگاه کنید می‌بینید که این بازیکن چقدر با کیفیت است. فکر می‌کنم استقلال اگر در کنار بلانکو یک مهاجم سرزن دیگر جذب کند، سانتر‌های رامین بسیار به کار خواهد آمد.

او در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات هم گفت: عملکرد استقلال بد نبوده است تا الان، ولی باید ببینیم آیا هافبک بازیساز و مهاجمی که دنبالش هستند را می‌توانند جذب کنند یا نه. اگر این اتفاق بیفتد استقلال می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین