کد خبر: ۹۲۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

ثبت دمای ۵۱.۷ درجه سانتیگراد در شبانکاره بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در شبانه‌روز گذشته دمای هوای در بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان به ۵۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.
ثبت دمای ۵۱.۷ درجه سانتیگراد در شبانکاره بوشهر
آفتاب‌‌نیوز :

" محمدرضا انصاری" روز چهارشنبه اظهار کرد: در این مدت دمای شهر‌های برازجان و اهرم مراکز شهرستان‌های دشتستان و تنگستان نیز ۴۸ درجه ثبت شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته کمترین میزان دما استان بوشهر مربوط به شهر‌های جم و دیلم با ۲۹ درجه سانتیگراد است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: بیشترین میزان رطوبت هوا نیز در مدت یادشده به ترتیب در شهر‌های عسلویه ۶۶ درصد، دیر ۶۵ درصد و بوشهر ۵۵درصد ثبت شده است.

انصاری ادامه داد: وضعیت دید افقی نیز در همه شهر‌های استان بوشهر ۱۰ هزار متر است که بیانگر خوب بودن شاخص کیفیت هوا است.

وی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اوایل هفته آینده، در برخی از ساعات با وزش باد‌های شمالی بر روی دریا، خلیج فارس تا حدودی متلاطم خواهد بود.

انصاری تصریح کرد: در این مدت غبار محلی و در طول روز گاهی وزش باد از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان در استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

انصاری یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در طول روز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت، از اواخر وقت در فراساحل ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در ساعاتی از ظهر تا ۱۵۰ سانتی متر، از امشب در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۵، جزر اول ساعت ۱۳:۰۰، مد دوم ساعت ۱۸:۲۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۵ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین