کد خبر: ۹۲۲۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

سوءقصد مسلحانه در سقز؛ ۳ نفر کشته شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: در سوء قصد مسلحانه در این شهر، سه نفر کشته شدند که تلاش برای بازداشت قاتل یا قاتلان در حال انجام است.
سوءقصد مسلحانه در سقز؛ ۳ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ صیدعلی صفری در سقز با اشاره به سوءقصد مسلحانه در این شهر اظهار داشت: چهارشنبه شب فردی با سلاح به مکانی در شهر سقز وارد و اقدام به تیراندازی کرده که در تعاقبِ آن دو نفر به هویت‌هایِ معلوم و نفرِ سوم به هویتِ "شیخِ آزاد" جان باختند.

وی گفت: پیگیری این موضوع و تلاش‌های ویژه برای شناسایی و دستگیریِ قاتل یا قاتلانِ سه نفر سقزی، با دستورِ ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز افزود: پلیس به سرنخ‌های خوبی در این خصوص دست یافته که ان شاء الله به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صفری ضمن عرضِ تسلیت به خانواده جان باختگان؛ عنوان کرد: تأمینِ امنیتِ شهروندان اولویتِ قطعی و حتمیِ پلیس است و در رابطه با دستگیری قاتل یا قاتلان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شناسایی ضاربان

رئیس کل دادگستری استان کردستان از تشکیل پرونده قضایی برای متهم یا متهمان قتل ۳ نفر از شهروندان سقزی خبر داد و گفت: ضاربان شناسایی و دستورات لازم برای بازداشت آنان صادر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی با اشاره به ماجرای سوءقصد مسلحانه در سقز اظهار داشت: حوالی ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۸ تیرماه افرادی ناشناس با حمله به منزل شخصی به نام شیخ آزاد، دو نفر از ساکنان منزل وی را به قتل می‌رسانند و فرد نامبرده نیز بشدت مجروح می‌شود که بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری شهرستان سقز تشکیل شده و ضاربان شناسایی و دستورات لازم در خصوص پیگیری سریع در راستای بازداشت متهمان و روشن شدن جوانب موضوع صادر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین