کد خبر: ۹۲۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

اولین خرید رسمی منچسترسیتی انجام شد

قرارداد وینگر برزیلی با منچسترسیتی به صورت رسمی امضا شد.
اولین خرید رسمی منچسترسیتی انجام شد
آفتاب‌‌نیوز :

مطابق خبر رسمی وبسایت باشگاه منچسترسیتی اولین خرید این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی صورت گرفت و باشگاه منچسترسیتی برای به خدمت گیری ساویو مبلغ اولیه ۲۱ میلیون پوند را پرداخت کرده است که با متغیرات میتواند به ۳۳.۶ میلیون پوند برسد و به این ترتیب این بازیکن اولین خرید رسمی تیم انگلیسی خواهد بود.

منچسترسیتی قرار بود در این هفته قرارداد ساویو را به عنوان اولین خرید تابستانی خود رسمی کند و همانطور که به طور انحصاری در ماه فوریه فاش شده بود، همه چیز برای پیوستن وینگر برزیلی از تروا فرانسه به منچسترسیتی امضا شده است و اکنون هافبک تیم ملی فوتبال برزیل عازم انگلیس خواهد شد.

به این ترتیب ساویو وینگر برزیلی تروا فرانسه که زیرمجموعه سیتی گروپ است با امضای قراردادی ۵ ساله تا ژوئن ۲۰۲۹ به منچسترسیتی پیوست. ساویو در ابتدا تصمیم گرفته بود سال آینده برای بارسلونا بازی کند، اما مالکیت سیتی گروپ سریعا در این مورد عمل کرد و اجازه نداد بازیکن به رویای خود برسد.

البته منچسترسیتی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس مورد تعقیب خواهد گرفت تا آن‌ها مطمئن شوند این انتقال با پرداخت پول همراه بوده و انتقال غیرقانونی صورت نگرفته باشد و رقم انتقال باید متناسب با پیشنهاد‌های ۲۵ میلیون پوندی بازیکن باشد.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین