کد خبر: ۹۲۲۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

امام جمعه قم: ترور ترامپ مشکوک است

خطیب نماز جمعه قم گفت: ترور ترامپ اتفاق مشکوکی به نظر می‌رسد و نمی‌دانیم که کار خودشان است یا رقیب، اما در فضای آمریکا زلزله‌ای ایجاد کرده که زیر پای بایدن هم خالی کردند تا فردی دیگر را به عرصه انتخابات بیاورند.
امام جمعه قم: ترور ترامپ مشکوک است
آفتاب‌‌نیوز :

سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: از همه مردم ایران که در عزای سیدالشهدا علیه السلام شرکت کردند، تشکر می‌کنیم و این عزاداری‌ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: از خطبا، مداحان و بانیان مجالس عزاداری نیز باید تشکر کرد که زمینه را برای اقامه عزای حسینی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام اهدافی برای قیام خود داشته است گفت: باید این مسائل و اهداف را شناخت و با معرفت در مجالس حسینی شرکت کرد و باید کاری کرد که دینداری ما نسبت به قبل از محرم افزایش یابد.

وی گفت: از حضور مردم ایران در دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری تشکر می‌کنیم و دعا می‌کنیم رییس جمهور منتخب به وعده‌ها و قول‌هایی که دادند عمل کنند و همکارانی را در کنار خود انتخاب کند که در امتداد حرکت جهادی شخصیتی همانند آقای رییسی باشد که شب و روز نمی‌شناخت و رهبر انقلاب از عملکرد وی تمجید کرد.

 حسینی بوشهری ادامه داد: این کشور متعلق به اهل بیت علیهم السلام است و نگاه ما در انتخاب‌ها باید اهل بیتی باشد که اگر اینگونه باشد موفقیت‌ها همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: دنیا در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دید که مردم ایران بعد از ۴۶ سال همچنان پای انقلاب اسلامی هستند.

حسینی بوشهری در ادامه خطبه‌های خود بیان کرد: روز یازدهم محرم لشکر عمر سعد کشته‌های خود را دفن کردند و اهل بیت چشمشان به ابدان مطهر شهیدان بود که امام سجاد علیه السلام این کار را انجام داد.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: از آقای مخبر باید تشکر کرد چرا که او برای اینکه کشور را اداره کند در صف کاندیدا‌های ریاست جمهوری قرار نگرفت که رهبر انقلاب نیز از ایشان تشکر کرد و ما هم از این شخصیت تقدیر می‌کنیم که این انسان‌ها به دنبال پست و مقام نیستند و به دنبال انجام وظیفه هستند و این افراد در عرصه عمل می‌درخشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ادامه جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه غزه گفت: آمار شهدا در غزه هر روز افزایش می‌یابد و طرفداران حقوق بشر بمب‌هایی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند که قدرت تخریب آن بالاتر از گذشته است که این امر نشان از حمایت آنان از اسراییل دارد، در حالی که برای ایران پرونده حقوق بشر باز می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم فلسطین اسراییلی‌ها را رسوا کردند و امروز در همه جهان رژیم اشغالگر قدس منفور است و پیروز میدان همانند واقعه کربلا فلسطینی‌ها هستند و دشمنان آنان در دینا و آخرت سرشکسته هستند. باید به مردم یمن درود فرستاد که اعلام کردند که نقطه تقابل آنان از امروز تل‌آویو است و این امر موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص ترور ترامپ تفسیر‌هایی است، گفت: این اتفاق مشکوک به نظر می‌رسد و نمی‌دانیم که کار خودشان است یا رقیب، اما در فضای آمریکا زلزله‌ای ایجاد کرده که زیر پای بایدن هم خالی کردند و تا فردی دیگر را به عرصه انتخابات بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین