کد خبر: ۹۲۲۵۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

اتفاق عجیب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات!

به نظر می‌رسد جوانگرایی، جایی در سیاست‌های باشگاه پرسپولیس جایی ندارد.
اتفاق عجیب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات!
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس تا الان با وجود جذب ۳ بازیکن و تمدید قرارداد با چند بازیکن فصل قبل خود، نقل و انتقالات خوبی نداشته و هواداران این تیم از عملکرد مدیران پرسپولیس راضی نیستند. پرسپولیس ستاره‌های زیادی را از دست داده و در چند پست به شدت نیاز به بازیکن جدید دارد. ضمن اینکه وضعیت ماندن یا رفتن گولسیانی هم مشخص نیست و ممکن است شاهد جدایی این بازیکن باکیفیت هم باشیم.

نکته عجیب در نقل و انتقالات پرسپولیس این است که میانگین سنی نفرات تمدیدی و بازیکنان جذب شده بسیار بالاست و آن طور که مشخص است، جوانگرایی جایی در سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس ندارد. همه تمدیدی‌های پرسپولیس بالای ۳۰ سال سن دارند و بین خرید‌های این باشگاه، علی علیپور با ۲۸ سال سن جوان‌ترین بازیکنی است که با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

پرسپولیس یکی از مسن‌ترین تیم‌های فصل آینده خواهد بود و شاید این موضوع کار را برای این تیم در طول فصل و به خصوص لیگ نخبگان سخت کند. هرچند پرسپولیس به لحاظ تجربه ترکیب خوبی در اختیار دارد، ولی مسن بودن این تیم ممکن است به لحاظ دوندگی و بدنی مشکلاتی را به وجود بیاورد.

این درحالی است که پرسپولیس در لیست نقل و انتقالاتی خود چند بازیکن جوان را مدنظر داشت، ولی با هیچ کدام به توافق نرسید و این بازیکنان راهی تیم‌های دیگر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین