کد خبر: ۹۲۲۵۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

هزینه نجومی استقلال برای رضایت‌نامه ستاره سرخپوشان!

مالک باشگاه نساجی گفت: استقلال فقط برای رضایت‌نامه سامان فلاح ۴۷ میلیارد تومان پول داده و با این شرایط ما چطور می‌توانیم بازیکن جذب کرده و فعالیت کنیم؟
هزینه نجومی استقلال برای رضایت‌نامه ستاره سرخپوشان!
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه بررسی وضعیت باشگاه نساجی مازندران با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار قائمشهر و مالک باشگاه نساجی و رئیس هیات فوتبال مازندران و سایر مسئولین مربوطه، امروز در وزارت کشور برگزار شد.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در این جلسه با اشاره به اینکه، بودجه باشگاه من از کل بودجه کمیته ملی المپیک بالاتر است، گفت: به خاطر جذابیت‌های فوتبال ۴۵ هزار نفر از مردم برای تماشای بازی جام حذفی به استادیوم آزادی آمدند. کاری کردیم که مردم مازندران جذب فوتبال شدند و حتی خیلی‌ها از استقلال و پرسپولیس به سمت نساجی کشیده شدند و الان عاشق نساجی هستند.

مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه من سرمایه‌گذار نیستم، عنوان کرد: بحث مسئولیت اجتماعی داشتم و در طول این شش سال فقط به مردم مازندران خدمت کردم.

حدادایان با اشاره به اینکه، فوتبال در کشور ما سرمایه‌گذاری نیست، افزود: در لیگی که ۴ هزار میلیارد تومان پول جابه‌جا می‌شود ما چطور می‌توانیم با تیم‌ها رقابت کنیم؛ سامان فلاح که اهل ساری است به تیم استقلال پیوست و استقلال فقط برای رضایت نامه او ۴۷ میلیارد تومان پول داده است. ما چطور می‌توانیم با این شرایط بازیکن جذب کرده و فعالیت کنیم؟

مالک باشگاه نساجی تصریح کرد: تمام منابع مالی در تیم‌های دولتی است. مثلا گل‌گهر، مس شهر بابک و شهر‌هایی که حتی فوتبال ندارند کلی امکانات ورزشی دارند، ولی سهم مازندران چیست؟ من چطور می‌توانم با استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تیم‌های متمول دیگر رقابت کنم؟ ۳۰ درصد فوتبال داخل زمین است و ما شرایط مقابله با این تیم‌ها را نداریم.

حدادیان گفت: استان مازندران ۴ میلیون نفر جمعیت دارد، چرا کسی نیست که از ارگان‌های دولتی برای نساجی هزینه کند؟ لیگ ما دولتی است، ولی سهم نساجی از این وضعیت چیست؟ حداقل حق پخش را به تیم‌های خصوصی بدهند.

مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: نساجی با این شرایط، توان ادامه کار را ندارد. توانمندی تیمداری را در سال جاری ندارم، اما برای اینکه نساجی آسیب نبیند، کمک کردم تا تیم تمرین کند. من بچه همین استان هستم و دوست ندارم نساجی که ۶ سال برایش زحمت کشیدم آسیب ببیند. برای خودم هیچ چیزی نخواستم و نمی‌خواهم. در این سال‌ها نه وامی گرفتم و نه درخواست غیرمعقولی داشتم، ولی به فکر نساجی باشید.

وی با بیان اینکه ما ساختار نداریم، گفت: ما در استان مازندران یک استادیوم درست و حسابی نداریم. این برای استان مازندران که مهد ورزش است، خوب نیست.

حدادیان از محصولات آکادمی این باشگاه گفت و یادآور شد: ۷ رده در آکادمی نساجی مازندران بازیکن داریم. همه این کار‌ها بحث مسئولیت اجتماعی است. بازیکنانی در این آکادمی ساختیم و بذر این بازیکنان حالا در حال برداشت است.

وی ضمن انتقاد از اقدام یک باشگاه کشتی، گفت: برای شهری که سمبل ورزش است زشت است که افرادی بیایند و از باشگاهش به صورت نامحسوس از حساب ما پول خارج کنند. متاسفانه یک تیم کشتی چند سال پیش در قائمشهر بود که از نساجی طلب داشت و بدون اطلاع ما از حساب باشگاه پول خارج کرد. باید همه تلاش کنند کارخانه‌ای بیاید و نساجی را بگیرد تا شخصیت تیم و شخصیت مردم مازندران و هواداران پرشور نساجی حفظ شود.

وی با بیان اینکه، نساجی ویترین فوتبال ایران و فوتبال مازندران است، خاطرنشان کرد: کلی از جوانان فوتبال مازندران درگیر همین باشگاه نساجی هستند و اگر این تیم‌ها نباشند این جوانان کجا بروند؟ کجا خودشان را خالی کنند؟ همین نساجی باعث شده خیلی از نونهالان و نوجوانان فوتبالیست شدند. امثال امیر سام دلیری و مرصاد سیفی حاصل آکادمی باشگاه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین