کد خبر: ۹۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

سیامک نعمتی در انتظار پیشنهاد پرسپولیس

سیامک نعمتی در انتظار پیشنهادی تازه از سوی باشگاه پرسپولیس است.
سیامک نعمتی در انتظار پیشنهاد پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

سیامک نعمتی یکی از بازیکنان جدا شده پرسپولیس در فصل گذشته بود که راهی تراکتور شد. نعمتی که در لیگ ۲۲ در نیم فصل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت، باز به مجموعه سرخ‌ها بازگشت و در معدود بازی‌هایی که به میدان رفت هم موفق ظاهر شد، اما در نهایت باز هم برای لیگ ۲۳ در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت تا مجبور به جدایی از پرسپولیس شود و از آن جایی که تراکتور با مدیریت زنوزی همواره یکی از تیم‌های خواهان بازیکنان پرسپولیس در هر شرایطی است، برای جذب نعمتی اقدام کرده و نعمتی در لیگ ۲۳ پیراهن سرخ تراکتور را به تن کرد و پس از یک سال هم از این تیم تبریزی جدا شد.

نعمتی که در لیگ برتر با تیم‌های پیکان، پرسپولیس و تراکتور موفق به گلزنی شده اگرچه چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کرده، اما همچنان در انتظار دریافت پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس است. نعمتی که در زمان جدایی از پرسپولیس تاکید داشت دلایل جدایی اش از سوی گل محمدی فنی نبوده در تراکتور هم نتوانست خودی نشان دهد و معمولا به عنوان یک مدافع راست به عنوان ذخیره مهدی شیری راهی میدان می‌شد. همین موضوع باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن تردید‌هایی داشته باشند؛ هر چند که این بازیکن در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و امیدوار است یک بار دیگر مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد.

باید منتظر بود و دید از آن جایی که پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف را در دفاع راست از دست داده، با توجه به جذب مدافع راست مراکشی به عنوان جانشین اسماعیلی فر، به جذب اسماعیلی فر به عنوان جانشین هنانوف نیز تمایلی خواهد داشت یا نه. اگرچه نباید فراموش کرد که لیست پرسپولیس هم محدود است و نمی‌تواند بیش از ۲۰ بازیکن در لیست خود جای دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین