کد خبر: ۹۲۲۶۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

پیشنهاد ویژه به استقلال در اردوی ترکیه

اردوی تدارکاتی استقلال از همین هفته در ترکیه آغاز می‌شود و آبی‌پوشان قرار است سوم مرداد به سوی این کشور همسایه پرواز کنند.
پیشنهاد ویژه به استقلال در اردوی ترکیه
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال تابستان امسال اردوی پیش فصل خارج از کشور خواهد داشت و مدت ۱۱ روز در ترکیه اردو می‌زند. در ارتباط با محل برپایی این اردو قبلاً صحبت بر سر آن بود که استقلالی‌ها راهی منطقه ازمیت در حومه شهر استانبول می‌شوند، اما احتمال دارد در آخرین لحظات محل برپایی این اردو عوض شود.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، اگر شرایط دقیقاً همان طور که ترکیه‌ای‌ها وعده داده‌اند پیش برود، شاید استقلال به جای ازمیت، در حومه شهر ارزروم در شرق ترکیه اردو بزند. ظاهرا کمپی که به استقلالی‌ها پیشنهاد اقامت داده، مدعی شده است که همزمان با آن‌ها سه تیم حاضر در سوپر لیگ ترکیه نیز همان جا اردو می‌زنند و اگر استقلال به آنجا برود، مقدمات برگزاری مسابقه دوستانه با دو تیم از این تیم‌های ترکیه‌ای را فراهم خواهد کرد.

اگر کمپ مذکور قضیه را قطعی کرده و به استقلال تضمین بدهد که دیدار‌های فوق برگزار می‌شود، احتمال اینکه استقلال به جای ازمیت راهی ارزروم شود اصلاً کم نیست. همچنین مدیران استقلال در تلاش هستند تا برای این اردوی تدارکاتی از سفر چارتر استفاده کنند تا شرایط بهتری داشته باشد.

منبع: فرتاک نیوز 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین