کد خبر: ۹۲۲۷۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم

رئیس‌جمهور منتخب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس شورای اسلامی حل کنیم.
پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب با حضور در صحن علنی مجلس، گفت: باید دست‌به‌دست هم دهیم و مشکلات کشور را حل کنیم. بار‌ها در مناظرات گفتم که کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌شه اداره کرد. ما مجبوریم دست‌به‌دست هم دهیم تا از بحران‌ها عبور کنیم. با هماهنگی و همدلی دست‌به‌دست هم دهیم تا مشکلات کشور را حل کنیم.

وی افزود: باید مشکلات مردم را حل کنیم. مردم به ما اعتماد کردند نباید تصور کنم که کسی شده‌ام. پاسخگوی نیاز‌ها مردم باشیم. با تمام وجود با کمک شما برای حل مشکلات مردم تلاش خواهم کرد. هر کس بخواهد مسئولیت بگیرد باید پاسخگوی مردم باشد.

رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد: همان‌گونه که امیرالمومنین فرمودند أُوصِیکُمَا بِتَقْوَى اللَّهِ وَ أَلَّا تَبْغِیَا الدُّنْیَا وَ إِنْ بَغَتْکُمَا وَ لَا تَأْسَفَا عَلَى شَیْ‌ءٍ مِنْهَا زُوِیَ عَنْکُمَا باید تقوا را رعایت کرد. تقوا حرکت بدون خطا در عرصه‌های مختلف است. نباید دنبال دنیا راه بیفتیم. اگر پست و مقام ما را گول نزد می‌توانیم حق بگوییم و یارویاور مظلومان باشیم. 

پزشکیان گفت: باید کاری کنیم که بی‌عدالتی‌ها و حق‌کشی‌ها از بین برود. جامعه‌ای درست کنیم که به دنبال عدالت و انصاف حکم‌فرما باشد. بدون این‌که به فکر پست و مقام دنیا باشیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم خدا ما را شرمنده مردمی که علی‌رغم تلاش بیگانگان پای صندوق‌های رای آمدند، نکند. همچنان همان آدمی هستم که قبلا بودم و تغییری نخواهم کرد. فقط مسئولیت ما سنگین‌تر شده است. 

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: از جناب قالیباف و مجلس محترم تشکر می‌کنم. در این مدت چندین بار با هم جلسات داشتیم، امیدوارم بتوانیم این گره‌هایی که در مملکت وجود دارد را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین