کد خبر: ۹۲۲۷۵۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

هواشناسی ۳۱ تیر ۱۴۰۳/ رگبار و رعدوبرق در ۱۵ استان طی امروز و فردا/ هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲ استان

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های تابستانی در دو استان خبر داد، و گفت: امروز و فردا در ۱۵ استان کشور در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.
هواشناسی ۳۱ تیر ۱۴۰۳/ رگبار و رعدوبرق در ۱۵ استان طی امروز و فردا/ هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲ استان
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز (یکشنبه ۳۱ تیرماه) و فردا (دوشنبه یکم مردادماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، زنجان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و برای جنوب کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، مرکز و جنوب غرب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها کماکان تا روز‌های پایانی هفته با شدت و ضعف ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز شدت بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی و نوار شمالی آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است و بارش‌ها در این مناطق در حد هشدار نارنجی خواهد بود.

گودرزی گفت: علاوه بر بارش‌های یاد شده، وزش باد‌های شدید همراه با گردوخاک نیز در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌هایی مانند سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام رخ خواهد داد که سبب کاهش کیفت دید و هوا در این مناطق می‌شود.

وی اعلام کرد:: آب‌های جنوب کشور طی ۲ روز آینده مواج و متلاطم است.

گودرزی در خصوص وضعیت جوی تهران بیان کرد: آسمان تهران امروز بعدازظهر وزش باد را خواهد داشت که ممکن است در برخی مواقع وزش باد شدید شود. بیشینه دمای پایتخت نیز به ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین