کد خبر: ۹۲۲۸۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
انتقاد کانال اصولگرا:

آقای علم‌الهدی! هنوز دولت پزشکیان کارش را شروع نکرده

«آقای علم‌الهدی! هنوز دولت پزشکیان کارش را شروع نکرده، اخلال در امور دولت را شروع کردید؟ ابتدایی‌ترین اصول سیاست را نمی‌دانید که تصمیمات کلان کشور در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ می‌شود که تمامی افراد عالی‌مقام عضو آنند! طوری حرف می‌زنید انگار رییس‌جمهور یا وزیر خارجه به تنهایی درباره آن تصمیم می‌گیرند!»
آقای علم‌الهدی! هنوز دولت پزشکیان کارش را شروع نکرده
آفتاب‌‌نیوز :

کانال اصولگرای «صابرین نیوز» به انتقاد از سخنان اخیر احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس پرداخت.

این کانال تلگرامی در انتقاد به مواضع جدید علم‌الهدی درباره سیاست خارجی نوشت: «آقای علم‌الهدی نکنید، تا کی باید باعث سوژه‌سازی و آبروریزی شوید؟ تریبون‌های نمازجمعه را به نمازوحدت برگردانید و اخلال در روند دولت پزشکیان را شروع نکنید!

علم‌الهدی در دیدار با اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته‌اند: در قضیه برجام، بسیاری از آقایان با نرمش ذلیلانه وارد شدند و شما دیدید چه بلایایی ایجاد شد، چه سرمایه‌هایی از بین رفت، چه ذلتی برای ملت ما در دنیا پیش آمد. اصلی‌ترین نگرانی امروز ما مربوط به همین سیاست خارجی است.

آقای علم‌الهدی! هنوز دولت پزشکیان کارش را شروع نکرده، اخلال در امور دولت را شروع کردید؟ ابتدایی‌ترین اصول سیاست را نمی‌دانید که تصمیمات کلان کشور در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ می‌شود که تمامی افراد عالی‌مقام عضو آنند! طوری حرف می‌زنید انگار رییس‌جمهور یا وزیر خارجه به تنهایی درباره آن تصمیم می‌گیرند! نمی‌دانید که رئیسای قوه قضاییه، مجلس، ستاد کل، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه و دو عضو دیگر به انتخاب رهبری در کنار دیگر اعضا شاخص دولت اعضا آن هستند؟! و دولت امکان تصمیم مجرد در آن را ندارد؟!

رهبر معظم انقلاب فرمودند: همه بدانند که سیاست خارجی در همه جای دنیا مربوط به مجامع بالادستی است، مسئولین عالی رتبه کشور تصمیم می‌گیرند. لکن اینطور نیست که تصمیم‌گیری‌ها تابع وزارت خارجه باشد. وزارت خارجه مجری است. در کشور ما هم همینطور است!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین