کد خبر: ۹۲۲۸۵۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

ربودن شرکای تجاری با انگیزه مالی در شمال تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمانی که با انگیزه تسویه حساب مالی اقدام به ربودن ۲ برادر جوان کرده بودند، خبر داد.
ربودن شرکای تجاری با انگیزه مالی در شمال تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: چندی پیش دو برادر جوان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت آدم‌ربایی به کارآگاهان گفتند که به همراه برادرش صاحب یکی از شرکت‌های صادرات و واردات در شمال تهران هستند و ساعتی پیش یکی از دوستان قدیمی که شریک کاری آنان نیز محسوب می‌شود از طریق تماس تلفنی دعوتشان کرد تا برای برگزاری جلسه به شرکتش بروند. اما هنگامی که او و برادرش به آنجا رسیدند، شریک کاری به همراه فرد ناشناس دیگری با چاقویی که در دست داشتند در پارکینگ ساختمان آنان را هدف ضرب و شتم قرار داده و به یکی از اتاق‌های شرکت برد. این فرد در آنجا با تهدیدهای فراوان آنها را مجبور کرده تا سفته‌های میلیاردی را امضا کنند و پس از اینکه این کار را انجام دادند آنها را آزاد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم وارد عمل شدند و برای تحقیقات میدانی پای در شرکت موردنظر در شمال تهران گذاشتند اما پی بردند که متهمان فیلم‌های دوربین‌ مداربسته را پاک کرده‌اند. تیم جنایی در گام بعدی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی، متوجه شدند شریک‌کاری این دو برادر جوان به‌خاطر مسائل مالی اختلافات شدیدی با آنها دارد.

وی گفت:‌ در جریان بررسی‌های دقیق و کارآگاهی نیز مشخص شد، یکی از همسایه‌های ساختمان به صورت نامحسوس یک دوربین در پارکینگ جاسازی کرده که متهمان از وجود آن بی‌اطلاع بودند. در بازبینی فیلم آن دروبین، لحظه به لحظه وقوع جرم آدم‌ربایی فاش شد. کارآگاهان به دنبال کشف این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضانی متهمان را در یک عملیات منسجم، دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در جریان تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه درگیری با دو برادر شدند اما پس از مواجه با مدارک موجود داخل پرونده ضمن ابراز پشیمانی به جرم آدم‌ربایی با انگیزه مالی اعتراف کردند. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و سایر شکات احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین