کد خبر: ۹۲۲۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷

رییس عقیدتی سیاسی ارتش: کار ما اکنون در شرایط حساس و دشوار است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رییس اداره عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مداح را به عنوان رییس جدید قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در مراسم تودیع و معارفه رییسان عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) که در ستاد این قرارگاه برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در سخنانی با اشاره به این‌که سیاست‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 30 سال اخیر در مقابل عزم بلند ملت ایران موثر نبوده و اکنون آن‌ها ترفندهای خود را در قبال جمهوری اسلامی از طریق تهدیدات نرم و هجمه فرهنگی پی‌گیری می‌کنند، افزود: «امروز عرصه‌ فعالیت‌های فرهنگی به منظور مقابله با تهدیدات دشمنان یک جبهه‌ مقدس است و کار سربازان فرهنگی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک جهاد بزرگ محسوب می‌شود».

رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا با بیان این‌که امروز مقابله با سیاست‌های پلید دشمنان از پیچیدگی خاصی برخوردار است، هوشیاری و بیداری آحاد ملت و همه‌ی گروه‌های سیاسی را خواستار شد و گفت: «همان‌گونه که وحدت و پیروی از خط رهبری تضمین‌کننده پیروزی بر دشمنان بوده است، غفلت و انحراف از فرمان رهبری موجبات شادی دشمنان را فراهم خواهد کرد».

آل هاشم تصریح کرد: «در داخل ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی با درک اهمیت هجمه فرهنگی دشمنان سعی دارد با توکل بر خدا و تکیه بر توانمندی‌های کارکنان فرهنگی خود، علاوه بر ایجاد روحیه معنوی، بصیرت و آگاهی سیاسی در کارکنان ارتش، موجبات ارتقای توان رزم یگان‌ها و افزایش قدرت بازدارندگی آنها را فراهم سازد».

وی با تاکید بر این‌که امروز عرصه فعالیت‌های فرهنگی به منظور مقابله با تهدیدات دشمنان نظام، یک جبهه مقدس و کار سربازان فرهنگی در سازمان عقیدتی سیاسی یک جهاد بزرگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: «در این برهه از زمان کار سازمان عقیدتی سیاسی کار حساس و دشواری است و البته امیدواریم با کمک فرماندهان عالی‌قدر در ارتش که خود از چهره‌های مذهبی و فرهنگی به شمار می‌روند، حرکتی پویا در راستای گسترش فرهنگ دین مبین اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی داشته باشیم».

در ادامه‌ی این مراسم امیر سرتیپ خلبان میقانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان این‌که استکبار بعد از 30 سال تهدید سخت امروز به دنبال تهدید هوشمند برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: «آنها به دنبال ضربه زدن به ثبات نظام هستند؛ لذا بر ماست که حرکت خود را در ابعاد ایمانی و نظامی تقویت کنیم».

وی تاکید کرد که باید در بعد نظامی به قدرتی برسیم که جرأت کج‌اندیشی را از دشمن بگیریم و اگر تعرضی انجام شود بتوانیم با اقتدار و کوبنده پاسخ دشمن را بدهیم و در بعد ایمانی دارای روحیه‌ای باشیم چون «بنیان مرصوص».

در ادامه امیر میقانی با تشکر از مسوولان و کارکنان عقیدتی سیاسی که در تقویت ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: «کارکنان عقیدتی سیاسی حافظان حدود و ثغور مرزهای اعتقادی و فرهنگی ما هستند و امروز به شکر خدا و در سایه تلاش این همکاران، ارتش ما، یک ارتش مکتبی، شجاع و ولایت‌مدار است و در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد».

در پایان این مراسم رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین عراقی سرپرست پیشین اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) تشکر و قدردانی و برای حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مداح در منصب جدید خود آرزوی موفقیت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین