کد خبر: ۹۲۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

جاده هراز امروز مسدود است/ترافیک پرحجم در ۵ محور مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
جاده هراز امروز مسدود است/ترافیک پرحجم در ۵ محور مواصلاتی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت تردد در جاده هراز گفت: به علت انجام عملیات عمرانی، تردد از محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز ممنوع است. درطول مدت انسداد این محور، تردد از محورهای چالوس و فیروزکوه به عنوان مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:در محورهای چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان حتی در طول روز نیز چراغ‌های خودروی خود را روشن کرده و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره تا وردآورد نیمه سنگین است.  در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل رضی آباد تا احمدآباد مستوفی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. 

به گفته شیرانی ترافیک در بزرگراه تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر نیز نیمه سنگین است، اما در دیگر محورهای مواصلاتی کشور گره ترافیکی خاصی وجود ندارد وتردد به آرامی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین