کد خبر: ۹۲۳۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

سود پرسپولیس از انتقال عبدالکریم حسن چقدر است؟

پرسپولیس سود خوبی از انتقال عبدالکریم حسن خواهد برد.
سود پرسپولیس از انتقال عبدالکریم حسن چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که قبلا به عنوان اولین رسانه از جدایی قطعی عبدالکریم حسن از پرسپولیس خبر داده بودیم، انتقال مدافع چپ قطری پرسپولیس به لیگ این کشور و باشگاه الوکره در حال نهایی شدن است و ستاره فصل قبل قرمز‌ها را باید جدیدترین جدا شده این تیم بدانیم. حسن که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، نمی‌توانست بدون رضایت باشگاه پرسپولیس جدا شود. با این حال اصرار او برای جدایی و همچنین پول خوبی که از این انتقال گیر پرسپولیس خواهد آمد، باعث شد تا مدیران باشگاه پرسپولیس با جدایی عبدالکریم موافقت کنند. اما سود پرسپولیس از این انتقال چقدر خواهد بود؟

پیگیری‌های ما در این زمینه نشان می‌دهد پرسپولیس قرار است از فروش حسن یک میلیون و سیصد هزار دلار درآمد کسب کند که این مبلغ به سقف بودجه پرسپولیس اضافه خواهد شد. پول خوبی که قرار است صرف خرید یک یا دو بازیکن خارجی شود و نیاز‌های پرسپولیس در پست‌های مختلف را برطرف کند. به غیر از این مبلغ که قرار است به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود، توافق دو باشگاه به این شکل بوده که پرسپولیس به صورت رایگان در دو مقطع در کشور قطر اردو بزند و از امکانات این کشور و باشگاه الوکره به صورت رایگان استفاده کند.

در مجموع به نظر می‌رسد انتقال عبدالکریم حسن به نفع پرسپولیس خواهد شد و این باشگاه هم پول خوبی گیرش می‌آید و هم می‌تواند اردوی نیم فصل و زمستانی خود را در کشور قطر برگزار کند که در زمستان آب و هوای خوبی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین