کد خبر: ۹۲۳۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
تبلیغات

معرفی صرافی‌هایی برای فروش ایردراپ تلگرامی

معامله گران می‌خواهند بدانند، کدام صرافی ارز‌های تلگرامی را سریعا لیست می‌کند و می‌توان با استفاده از آن سریعا ارز‌های تلگرامی را نقد کرد؟! با ما همراه باشید تا به طور کامل با «بهترین صرافی برای فروش ارز‌های تلگرامی» آشنا شوید.
معرفی صرافی‌هایی برای فروش ایردراپ تلگرامی
آفتاب‌‌نیوز :

بهترین صرافی برای فروش ارز‌های تلگرامی چیست؟! با ظهور ارز‌های تلگرامی در سال ۲۰۲۴ تمامی ایرانیان با دنیای ارز‌های دیجیتال آشنا شدند. پس از موفقیت بازی نات کوین و عرضه آن در صرافی‌های معتبر بیش از ۱۰۰ بازی معتبر معرفی شد که اکثر آنان در مرحله لیست شدن قرار دارند. از این رو معامله گران می‌خواهند بدانند، کدام صرافی ارز‌های تلگرامی را سریعا لیست می‌کند و می‌توان با استفاده از آن سریعا ارز‌های تلگرامی را نقد کرد؟! با ما همراه باشید تا به طور کامل با «بهترین صرافی برای فروش ارز‌های تلگرامی» آشنا شوید.

صرافی‌هایی که می‌توان ایردراپ‌های تلگرامی را در آن فروخت؟!

صرافی‌های بین المللی متعددی بازی‌ها و ارز‌های تلگرامی معروف و معتبر را سریعا لیست می‌کنند تا معامله گران زیادی در آن‌ها ثبت نام کنند و نقدینگی و خرید و فروش رمز ارز‌ها در صرافی آنان بالاتر رود. این صرافی‌ها عبارتند از:

 بایننس (Binance)؛

 ال بانک (Lbank)؛

 اوکی ایکس (OKX)؛

 بای بیت (Bybit)؛

 اچ تی ایکس (HTX)؛

 کوکوین (KuCoin)؛

 مکسی (MEXC)؛

 بیت گت (Bitget)؛

 بینگ ایکس (Bing X).

از طرفی صرافی‌های آنلاین ایرانی نیز همچون نوبیتکس، آبان تتر، تبدیل، او ام پی فینکس و بیت پین رمز ارز‌های تلگرامی همچون نات کوین را لیست کردند و حال برای لیست کردن همستر کمبات و تپ سواپ اعلام آمادگی کرده اند. 

صرافی‌هایی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند؟!

همان طور که در مطلب بالا خواندیم صرافی‌های معتبر زیادی ارز‌های تلگرامی را سریعا لیست می‌کنند. اما آیا این صرافی‌ها به ایرانیان نیز خدمات ارائه می‌دهند؟! صرافی بینگ ایکس و توبیت به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند، اما فرآیند احراز هویت در آنان اجباری است. همچنین صرافی‌های ایرانی متعددی وجود دارند که از ارز‌های تلگرامی پشتیبانی می‌کنند. اما این پلتفرم‌ها معاملات فیوچرز ندارند و یا میزان اهرم در آن‌ها بسیار کم و ناچیز است.

تنها صرافی که بدون نیاز به احراز هویت به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد، ال بانک است. این صرافی بدون نیاز به فرآیند KYC امکان معامله ارز‌های تلگرامی را با اهرم‌های بالا در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. همچنین، ال بانک بسیار صرافی معتبری است و زودتر از بینگ ایکس و پلتفرم‌های ایرانی ارز‌های تلگرامی و میم کوین‌ها را لیست می‌کند.

چرا باید در صرافی ال بانک ثبت نام کنیم؟!

صرافی ال بانک بهترین گزینه برای معامله گران ایرانی است. چرا که بدون نیاز به احراز هویت تا سقف ۲ میلیون دلار در شبانه روز امکان برداشت رمز ارز‌ها را به معامله گران ایرانی می‌دهد. اهرم‌های بالا تا سقف ۱:۲۰۰ را در بازار فیوچرز ارائه می‌دهد. سرور‌های ال بانک سرعت بسیار بالایی دارند و در هنگام لیست شدن ارز‌های تلگرامی و شلوغی سرور‌ها با خطا و باگ مواجه نمی‌شود.

کارمزد‌های کم و جزئی دارد و بیش از ۶۵۰ رمز ارز پشتیبانی می‌کند. دارای دو بازار اسپات، فیوچرز و کپی تریدینگ است.

پشتبانی ۲۴ ساعته و فارسی و از نقدینگی کافی برخوردار است. همچنین رتبه ۱۷ سایت کوین مارکت کپ را دریافت کرده است.

روش ثبت نام در ال بانک و نحوه فروش ارز‌های تلگرامی در این صرافی

برای ثبت نام و خرید و فروش رمز ارز‌ها به وب سایت رسمی ال بانک فارسی مراجعه کرده و آموزش تصویری نحوه ثبت نام، واریز و برداشت وجه، ترید در بازار فیوچرز و اسپات و نحوه استفاده از خدمات کپی تریدینگ را مطالعه کنید. ال بانک برترین صرافی بین المللی است که بدون نیاز به احراز هویت به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل با انواع «بهترین صرافی برای فروش ارز‌های تلگرامی» آشنا شدیم. صرافی‌های زیادی رمز ارز‌های تلگرامی را لیست می‌کنند. اما همه آنان به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌دهند. از طرفی اگر در این صرافی‌ها به نحوی و با تغییر آی پی ثبت نام کنید، ریسک بلوکه شدن دارایی هایتان وجود دارد. چرا که به دلیل تحریم‌های ایرانیان اگر هویت واقعی شما توسط صرافی مشخص شود، حسابتان مسدود خواهد شد.

 به طور کلی برترین صرافی برای ایرانیان که بدون احراز هویت امکان استفاده از تمام خدمات خود را می‌دهد، صرفی ال بانک است. چرا که با استفاده از این پلتفرم می‌توان ارز‌های تلگرامی را سریعا به فروش رساند.

سوالات متداول

بهترین صرافی برای فروش ارز‌های تلگرامی چیست؟!

بهترین صرافی‌ها برای معامله ارز‌های تلگرامی را می‌توان ال بانک دانست. چرا که بدون نیاز به احراز هویت امکان فروش و یا استیک ارز‌های تلگرامی را به معامله گران ایرانی می‌دهد.

آیا در برداشت ارز‌های تلگرامی و یا پول آن‌ها بدون احراز هویت محدودیت وجود دارد؟!

خیر، هیچ گونه محدودیتی در برداشت و یا خرید و فروش رمز ارز‌های دیجیتال و بازی‌های تلگرامی بدون احراز هویت وجود ندارد.

چه مقدار ارز را می‌توان از صرافی ال بانک برداشت کرد؟!

 معامله گران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به فرآیند احراز هویت ارز‌های تلگرامی و دارایی خود را تا سقف ۲ میلیون دلار از طرافی ال بانک برداشت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین