کد خبر: ۹۲۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸

پیشتازی هریس از ترامپ در نظرسنجی جدید

خبرگزاری رویترز گزارش داده در نظرسنجی مشترک این رسانه با مرکز ایپسوس «کامالا هریس»، نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات آمریکا با دو درصد اختلاف از رقیبش «دونالد ترامپ» پیشی گرفته است.
پیشتازی هریس از ترامپ در نظرسنجی جدید
آفتاب‌‌نیوز :

 این نظرسنجی که روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه انجام شده نشان می‌دهد ۴۴ درصد پاسخ‌دهندگان از هریس و ۴۲ درصد پاسخ‌دهندگان از ترامپ حمایت کرده‌اند. 

با وجود این، این اختلاف در حاشیه خطای این پیمایش که ۳ درصد برآورد شده قرار دارد.

امروز سه‌شنبه چاک شومر، رهبر حزب اکثریت دموکرات در مجلس سنا و هاکیم جفریس، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان از نامزدی کاملا هریس در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ حمایت کردند.

شومر و جفریس جدیدترین مقام‌های ارشد حزب دموکرات هستند که بعد از کناره‌گیری جو بایدن از رقابت انتخاباتی نامزدی کامالا هریس را برای جانشینی او تأیید می‌کنند. 

با ملحق شدن این دو مقام به قطار حامیان هریس او تقریبا نظر همه بزرگان دموکرات را برای معرفی به عنوان نامزد حزب در انتخابات ۲۰۲۴ در همایش ملی دموکرات‌ها در ماه اوت کسب کرده است. 

پیش از این خبرگزاری آسوشیتدپرس با انجام یک نظرسنجی گزارش داده بود کامالا هریس در آن همایش موفق به کسب رأی دست‌کم ۱۹۶۸ وکیل انتخاباتی متعهد جهت نمایندگی دموکرات‌ها در انتخابات ماه نوامبر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین