کد خبر: ۹۲۳۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

خودکشی مرد جوان بعد از شلیک به همسر

مرد جوانی پس از شلیک به همسرش، با سلاح کلت کمری به زندگی خود پایان داد.
خودکشی مرد جوان بعد از شلیک به همسر
آفتاب‌‌نیوز :

رهگذرانی که ظهر دیروز در خیابان فدائیان اسلام در حال عبور بودند، در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از مرگ مرد جوانی جلوی چشم خودشان خبر دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را دیدند که با شلیک گلوله به سرش جان خود را از دست داده بود. شاهدان عینی ماجرا گفتند او خودکشی کرده است. این در حالی بود که پیکر نیمه‌جان همسرش هم که گلوله‌ای به قفسه سینه‌اش خورده بود، کنار جسد قرار داشت.

امدادگران اورژانس که در صحنه حاضر شدند، زن جوان را برای اقدامات درمانی به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند. اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که مرد جوان به خاطر اختلافی که با همسرش داشته روز حادثه با نقشه قبلی به زن جوان شلیک کرده و سپس با همان سلاح کلت کمری به زندگی خود پایان داده است.

پس از پایان بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت یافتند تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

هرچند شواهد و مستندات در مورد مرگ مرد جوان وجود دارد، اما جسد برای معاینات دقیق‌تر و تکمیل تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد و بنا بر آخرین اطلاعات& وضع عمومی همسرش هم در بیمارستان نامساعد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین