کد خبر: ۹۲۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

عکس| لوکس مثل کادیلاک؛ خودرویی بی نظیر‌تر از سلستیک

با معرفی کادیلاک سلستیک نزدیک به دو سال پیش، مسیر جدیدی برای این برند باز شد. این خودروی الکتریکی سفارشی با تولید محدود، گزینه‌های سفارشی‌سازی تقریباً نامحدودی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اما در آینده برای خودرو‌های سفارشی کادیلاک چه اتفاقی می‌افتد؟
عکس| لوکس مثل کادیلاک؛ خودرویی بی نظیر‌تر از سلستیک
آفتاب‌‌نیوز :

کادیلاک با معرفی کانسپت کانورتیبل سولِی، علاوه بر پیش‌نمایش مسیر آینده این خودروساز، نشان داد که می‌تواند خودرویی شگفت‌انگیزتر از سلستیک بسازد. سولِی خاطرات مدل جذاب سیل ۲۰۱۱ را تداعی می‌کند که هرگز به تولید نرسید.

سولِی یک طراحی جدید و مشابه با سلستیک دست‌ساز را به نمایش می‌گذارد. این خودرو اشتراکات زیادی مانند پلتفرم، نمای جلویی و حتی صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی با مدل سلستیک دارد.

این خودرو دارای یک خط بدنه میانی است که از سمت پایین کشیده شده است و چراغ‌های جلو و عقب جدید را به هم متصل می‌کند. این کانسپت فاقد دستگیره‌های معمولی در است و در عوض دکمه‌های نازکی در هالهٔ آلومینیومی قرار داده شده است.

این کانسپت در داخل با روکش‌های چوبی با برش دقیق و دست‌ساز، به اوج زیبایی خود می‌رسد. سولِی همچنین اولین کادیلاک است که دارای یک ماده زیستی جدید و تجدید پذیر به نام Fine Mycelium است. کادیلاک رنگ کرم Manila خود را برای این کانسپت احیا کرد که ابتدا در سال‌های ۱۹۵۷ و ۱۹۵۸ روی خودرو‌های خود استفاده کرده بود.

کادیلاک متأسفانه اعلام کرد که سولِی صرفاً یک کانسپت خواهد بود و به تولید انبوه نمی‌رسد.

عکس| لوکس مثل کادیلاک؛ خودرویی بی نظیر‌تر از سلستیک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین