کد خبر: ۹۲۳۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

آخرین وضعیت سربازی دو ستاره پرسپولیس/ دو استقلالی رسما سرباز شدند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندر انزلی اعلام کرد، ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران بندر انزلی ۹ مشکل جدی برای میزبانی مسابقات لیگ برتر دارد.
آخرین وضعیت سربازی دو ستاره پرسپولیس/ دو استقلالی رسما سرباز شدند
آفتاب‌‌نیوز :

رامبد رشیدی راد در حاشیه برگزاری نشست ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های فوتبال کشور، اظهار داشت:

ورزشگاه ما از نظر زمان احداث، ورزشگاهی پیر محسوب می‌شود. این ورزشگاه یکسری از الزامات جدید موردنظر فدراسیون را ندارد و به ما مشکلات را اعلام کردند. البته من باید این توضیح را بدهم که ۴۹ مورد شاید عدد بزرگی باشد، ولی خیلی از این موارد جزئی است. یعنی فقط در لیست آمده است که انجام شود.

هشت یا ۹ مورد از مشکلات مربوط به اصلاحیه ورزشگاه باید با جدیت بیشتری دنبال شود. بخشی از این‌ها با توجه به ساختار ورزشگاه بسیار سخت است. من فکر می‌کنم در فاصله زمانی تا آغاز لیگ واقعاً مسئولان باید پای کار باشند تا این موارد حل شود و بتوانیم ورزشگاه را به بازی اول مقابل گل‌گهر برسانیم. خدمت دوستان این قول را دادیم که همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و با همه ظرفیت کار می‌کنیم تا ورزشگاه شادروان قایقران آماده شود.

ابوالفضل جلالی، ان‌شاءالله از امروز به تمرینات ما اضافه خواهد شد.

امید نورافکن قطعاً با ما هستند. خودشان هم تصویری منتشر کردند که نشان از شروع دوران خدمت سربازی داشت. آقای میرزایی هم خودش را به ما معرفی کرد که با نظر دقیقی سرمربی تیم در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

محمد عمری قطعاً پیش ما می‌ماند. این را باید بگویم که بحث سربازی در اختیار ما نیست، بعضی از دوستان پیگیر کسر خدمت می‌شوند. ما زمانی متوجه کسری خدمت آن‌ها می‌شویم که دیگر کار‌های اداری طی و قضیه قطعی شده است؛ بنابراین بنده در حال حاضر با قطعیت نمی‌توانم در مورد زمان پایان خدمت ایشان صحبتی انجام بدهم، اما تا نیم‌فصل که قطعاً در خدمت ملوان هستند. بحث میلا سرلک هم به همینطور است. ایشان دنبال کسر خدمت و به تعبیری در پی کفالت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین