کد خبر: ۹۲۳۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

اولین حضور بایدن در انظار عمومی

رئیس جمهور آمریکا پس از حدود یک هفته حضور در قرنطینه در اقامتگاه خود در دلاور به دلیل ابتلا به بیماری کووید - ۱۹ (ویروس کرونا) بعد از ظهر روز سه شنبه به وقت محلی به واشنگتن دی سی و کاخ سفید بازگشت.
اولین حضور بایدن در انظار عمومی
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهور آمریکا، برای اولین بار پس از نزدیک به یک هفته در ملاء عام دیده شد و به گمانه زنی‌ها در فضای مجازی پایان داد. این تحول پس از آن صورت می‌گیرد که گزارش‌های جعلی در فضای مجازی ادعا می‌کردند که بایدن در «مراقبت ویژه بیمارستان» بوده و احتمالا در طول شب فوت کند.

با حضور بایدن در ملاء عام این ادعا‌ها کاملا رد شد. پزشک بایدن می‌گوید که رئیس‌جمهور آمریکا از بیماری کرونا بهبود یافته است: «او هرگز تب نداشت و علائم حیاتی‌اش نرمال بود... ریه‌های بایدن در سلامت کامل هستند.»

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ کشورش کناره گیری کرده، قرار است فردا شب به وقت محلی (چهارشنبه شب) درباره دلایل کناره گیری خود طبق وعده اش با مردم آمریکا سخن بگوید.

پزشک رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی نیز در گزارشی درباره آخرین وضعیت سلامتی بایدن گفت که علائم بیماری او کاملا رفع شده‌اند.

این در حالی است که شبکه فاکس‌نیوز وابسته به حزب جمهوری خواه آمریکا گزارش داده است نگرانی‌ها درباره سلامتی جسمی و شناختی بایدن به رغم نخستین حضور در انظار عمومی پس از اتمام کارزار انتخاباتی همچنان ادامه دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین