کد خبر: ۹۲۴۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

نتانیاهو: در ماه‌های آینده با بایدن همکاری می‌کنم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید گفت: مشتاقانه منتظر همکاری با شما در ماه‌های آینده در مورد مسائل مهمی هستم که در انتظار ماست.
نتانیاهو: در ماه‌های آینده با بایدن همکاری می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد بحث درباره توافق تبادل اسرا از جمله موضوعات اصلی در دستور کار «بنیامین نتانیاهو» و «جو بایدن» خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نتانیاهو در دیدار امروز خود با بایدن، از او برای حمایت ۵۰ ساله از اسرائیل تقدیر و تشکر کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز طی دیدار با بایدن در کاخ سفید گفت: مشتاقانه منتظر همکاری با شما در ماه‌های آینده در مورد مسائل مهمی هستم که در انتظار ماست.

وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد: اسرائیل جزئیات زیادی در مورد برنامه‌های روز آینده در مورد غزه ارائه نکرده است، اما گفتگو‌ها با آن ادامه دارد.

«جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در باره این دیدار گفت: بایدن و نتانیاهو در مورد ضرورت دستیابی به توافق آتش بس و آزادی گروگان‌ها رایزنی کردند.

کربی افزود: هنوز چند شکاف وجود دارد که باید پر شود و ما در حال کار برای تکمیل کار برای رسیدن به توافق هستیم. بایدن در مورد نیاز فوری به ثبات در کرانه باختری با نتانیاهو گفتگو خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما همچنان شاهد خشونت در کرانه باختری هستیم که رئیس جمهور آن را غیرقابل قبول توصیف کرد. ما باید به زودی در مورد غزه به توافق برسیم.

وی تأکید کرد بایدن با نخست‌وزیر اسرائیل درباره راه‌های پایان دادن به جنگ در غزه صحبت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین