کد خبر: ۹۲۴۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

جزئیات سقوط چرخ و فلک در تربت حیدریه و زخمی شدن کودکان

بنا بر گزارش‌های واصله و پیگیری‌های به عمل آمده حال مصدومین مطلوب است و تمام مصدومین به‌صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.
جزئیات سقوط چرخ و فلک در تربت حیدریه و زخمی شدن کودکان
آفتاب‌‌نیوز :

حسین صادقی ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تربت‌حیدریه در تشریح حادثه بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۵۶ دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان، محبوسی چند کودک در اثر سقوط چرخ فلک در پارک کاشانی گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های نجات از ایستگاه شماره یک و سه به محل حادثه اعزام شدند که با توجه به خروج کودکان قبل از حضور آتش‌نشانان بررسی و ایمن‌سازی محل در دستور کار قرار گرفت.

ریاست سازمان آتش‌نشانی در خصوص علت حادثه و مصدومین گفت: این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشت که توسط تیم فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند و بررسی‌های دقیق در خصوص علت وقوع حادثه توسط کارشناسان سازمان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از شکسته شدن میله شافت دستگاه است که گزارش نهایی پس از بررسی‌های تکمیلی منتشر خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز در خصوص این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ اعلام شده که با قید فوریت دو آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس سه و چهار شهری به محل حادثه اعزام شدند.

محمدرضا صباغی ادامه داد: کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات با توجه به ارزیابی این حادثه، عوامل آتش‌نشانی را نیز فراخوان کردند. همچنین ارزیابی اولیه و اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تمامی آسیب دیدگان صورت گرفت و در نهایت هفت مصدوم برای تکمیل فرایند درمانی توسط اورژانس به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین (ع) منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین