کد خبر: ۹۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

عبدی: چرخه بازیکن‌سازی در رده جوانان معکوس شده است!

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: در شرایطی که باید از باشگاه‌ها بازیکن بگیریم، اما الان این روند عکس شده و ما بازیکنان را آماده کرده و در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهیم!
عبدی: چرخه بازیکن‌سازی در رده جوانان معکوس شده است!
آفتاب‌‌نیوز :

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز میهمان ویژه تمرین تیم فوتبال جوانان ایران بود. در این بازدید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نیز حضور داشت که طی آن حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال جوانان در جملاتی کوتاه گزارشی از روند کار را ارائه کرد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان اظهار کرد: در ابتدا باید از تلاش‌ها و حمایت‌های فدراسیون فوتبال و مهدی تاج بابت پشتیبانی از تیم تشکر کنم چراکه در تمامی مراحل، حامی ما بودند و امیدواریم در بازی‌های اصلی بتوانیم با نتایجی که کسب می‌شود این تلاش‌ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۸ هزار بازیکن را در سراسر ایران دیدیم و تیمی را درست کردیم که با آن به جام‌جهانی رسیدیم. در شرایطی که با تیم‌های انگلیس و برزیل همگروه بودیم صعود کردیم و اگر تجربه بیشتری داشتیم شرایط کار به مراتب بهتر بود. از فرودین ۱۴۰۳ تمرینات را دنبال کردیم و تا امروز ۹ استان را دیدیم.

عبدی افزود: الان بیش از ۱۰ بازیکن ما در لیگ برتر بازی می‌کنند که این نشان از توانایی آن‌ها دارد، اما مشکلی در این راه داریم و آن این است که در واقع باید از باشگاه‌ها بازیکن بگیریم، اما الان عکس شده و ما بازیکنان را آماده می‌کنیم و باشگاه‌ها به سراغ آن‌ها می‌آیند و قرارداد می‌بندند. همین باشگاه‌ها در ادامه بازیکنان ما را نمی‌دهند و باید با ۵۰ درصد ظرفیت خود تمرینات را دنبال کرده و در رویداد‌ها شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان یادآور شد: سال قبل تیم نوجوانان و امسال هم تیم جوانان ایران در کافا قهرمان شد و این نشان می‌دهد که مسیر درستی را طی می‌کنیم و امیدوارم این مسیر با قدرت ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین