کد خبر: ۹۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

ساعت کاری ادارات کرمان تغییر کرد

بنا به اعلام استانداری کرمان ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سه روز آینده تغییر کرد.
ساعت کاری ادارات کرمان تغییر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در اطلاعیه روز جمعه اظهار کرد: با توجه به تداوم و ماندگاری هوای گرم در سطح استان و به منظور مدیریت مصرف انرژی، به اطلاع می‌رساند ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه برابر با ۶، هفت و هشت مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ اعلام می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس اقدامات لازم در راستای رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی باید توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد از جمله روشن و خاموش‌کردن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات مورد تأکید است.

همچنین جهت رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران موظف هستند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیرو‌های دارای نوبت کاری شیفت‌گردان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نبوده و فعالیت این مراکز به روال عادی است.

 افزایش گرما در اکثر استان‌های کشور سبب افزایش مصرف سیستم‌های سرمایشی شده و در مناطق‌مختلف کشور کاهش ساعت کاری ادارات در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین