کد خبر: ۹۲۴۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

اطلاعیه پلیس در خصوص مصدومیت یک زن در شهرستان نور

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوص انتشار برخی اخبار درباره فردی به هویت معلوم که در اثر عدم توجه به دستور ایست پلیس در شهرستان نور متأسفانه مصدوم و جهت درمان به بیمارستان منتقل شده اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه پلیس در خصوص مصدومیت یک زن در شهرستان نور
آفتاب‌‌نیوز :

پیرو انتشار خبر در تاریخ دوم مردادماه؛ مأموران گشت پلیس آگاهی برای اجرای طرح پیشگیری از سرقت در ساعات پایانی شب، حین گشت‌زنی به خودروی سواری پراید با شیشه‌های تمام دودی مظنون شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران، راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده از جمله چراغ گردان، آژیر و حتی لحظاتی مسدود کردن مسیر فرار توسط پلیس؛ اقدام به فرار از صحنه کرد که در نهایت عوامل انتظامی خودرو را متوقف نمودند.

در بررسی‌ها مشخص شد یکی از دو سرنشین که خانم بودند متاسفانه دچار مصدومیت شده که سریعاً از طریق هلی بُرن به مرکز درمانی مجهز منتقل و برابر آخرین گزارش پزشکی مصدوم تحت درمان است.

همچنین سردار معصوم بیگی رییس بازرسی کل فراجا به نمایندگی از طرف فرمانده کل انتظامی و به اتفاق سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران به‌منظور بررسی موضوع و پیگیری مراحل درمان به دیدار و عیادت فرد مصدوم و خانواده ایشان رفتند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران با آرزوی بهبودی کامل برای این خانم؛ از شهروندان تقاضا کرد که به‌منظور تأمین امنیتِ عمومی، نسبت به اجرای دستوراتِ پلیس از جمله دستور توقف خودرو توجه بیشتری نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین