کد خبر: ۹۲۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۴

دبیرکل موتلفه: جداکردن رای‌دهندگان به سایر نامزدها از نظام طرح شیطانی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نامه‌ای سرگشاده به محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشنهاد داد برای سامان دادن به جهت‌گیری نخبگان علاقه‌مند و دلسوز انقلابی در راستای گفتمان پیشرفت و خدمت و بسط عدالت در جامعه، ولو این‌که منتقد دولت باشند و رهایی برخی از آن‌ها از تور بیگانگان، تدبیر کند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این نامه آمده است:

رای مجلس شورای اسلامی به اکثریت وزرای پیشنهادی جنابعالی و تشکیل دولت دهم را تبریک می‌گوییم. بدون شک دولت و مجلس فصل جدیدی از همکاری و همگرایی در پیشبرد گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت را در دوران دولت دهم تجربه خواهند کرد و طعم شیرین خدمتگزاری به مردم در دو نهاد انتخابی در ذائقه‌ مردم ماندگار خواهد شد. همراهی مجلس محترم در این موضوع هم ستودنی است.

بدون شک نگاه دولت و مجلس در ادامه‌ همکاری‌ها باید به آینده باشد در شش ماهه دوم سال 88 لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها، برنامه پنج‌ساله پنجم، بودجه سال 89 در دستور کار دولت و مجلس است. لوایح یاد شده تاثیر فوق‌العاده در معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور خواهد داشت. اگر دقت، عقلانیت و کارشناسی درست به‌خصوص در امور اجتماعی و اقتصادی بر روند تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها حاکم نباشد قطعا به بیراهه خواهیم رفت.

ما یقین داریم دشمنان نظام و انقلاب که هر روز در روند امنیت سیاسی کشور اخلال می‌کنند برای اخلال در راه پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور از طریق اثرگذاری در تصمیم‌سازی‌ها و فهم کارشناسی طرح‌ها و لوایح، برنامه دارند. کشف دستان نامحرم در این وادی و خنثی‌سازی آن یک وظیفه است. البته خنثی کردن این توطئه جز با به کار گرفتن مدیران متدین و انقلابی و توانمند میسور نیست.

هم‌چنین انتخابات دهمین دوره‌ ریاست جمهوری با مشارکت 85 درصدی مردم و پیروزی نامزد اصولگرایان با دو سوم آرای مردم علامت توجه عامه‌ مردم به روند جریان اصولگرایی است. صیانت از این سرمایه‌ عظیم اجتماعی برای تحکیم اصولگرایی در کشور، تدبیر می‌خواهد. متاسفانه برخی رفتارها و گفتارهای حساب نشده از یک طرف و حقد و کینه و حسد بدخواهان و نیز مداخله‌ بیگانگان باعث شد آسیب‌هایی به وحدت ملی وارد شود.

دولت باید برای سامان دادن به جهت‌گیری نخبگان علاقه‌مند و دلسوز انقلابی در راستای گفتمان پیشرفت و خدمت و بسط عدالت در جامعه، ولو این‌که منتقد دولت باشند و رهایی برخی از آن‌ها از تور بیگانگان، تدبیر کند. طرح شیطانی جدا کردن همه‌ کسانی که به نامزد اصولگرایان رای نداده‌اند از صف علاقه‌مندان به انقلاب جز با به کار گرفتن تدابیر اسلامی و انسانی، خنثی شدنی نیست و یکی از وظایف مهم دولت دهم اعمال همین تدبیر است.

در شکل گرفتن این تدبیر، رهنمودهای مقام معظم رهبری، ارشادات علمای اعلام و مراجع عظام، استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان ملت با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف و بدنه عظیم کارشناسی مجلس و دولت و حوزه‌ها و دانشگاه‌ها، یک ضرورت قطعی است.

حزب موتلفه‌ی اسلامی توفیق جنابعالی در عمل به سوگندی که در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت و خانه مردم برای اعتلای کشور و تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی یاد کرده‌اید را از خداوند متعال خواستار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین