کد خبر: ۹۲۴۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران:

شبکه برق پایتخت در وضعیت پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: علیرغم افزایش بی سابقه دمای هوا، با اقدامات انجام شده و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت، بیش از ۵۰ هزار کیلومتر شبکه برق شهر تهران در راستای تامین آسایش هموطنان تهرانی با تمام ظرفیت، در وضعیت کاملا پایدار قرار دارد.
شبکه برق پایتخت در وضعیت پایدار است
آفتاب‌‌نیوز :

کامبیز ناظریان با بیان اینکه شهر تهران دارای شبکه برقی با طول بیش از ۵۰ هزار کیلومتر است و نگهداری شبکه برقی با این وسعت با پیک نیاز مصرفی که طی سال جاری با توجه به استقرار گنبد گرمایی در سطح منطقه به میزان حدود ۵ هزار و ۸۰۰ مگاوات رسیده است امری بسیارپیچیده و دشوار است، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده علیرغم شرایط فعلی دمای هوا بیش از ۹ هزار میلیون کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز هموطنان تهرانی بدون محدودیت،  تامین و توزیع شده است.

وی وقوع حوادث پراکنده ناشی از بار بالای خطوط و پست های برق در سطح شبکه توزیع انرژی را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: افزایش بار وارد بر شبکه و بالا رفتن دمای اتصالات و تجهیزات شبکه برق منجر به افزایش نرخ وقوع حوادث می شود و به همین دلیل صرفه جویی در مصرف برق در کاهش نرخ حوادث بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: با تجهیز بیش از ۱۳۰۰ پست برق با قابلیت اتوماسیون به عنوان پرچم دار کشور و منطقه در این عرصه موفق شده ایم بخش قابل ملاحظه ای از حوادث فشار متوسط را با اجرای مانور عملیاتی برخط و مکانیزه، مرتفع و برق مشترکان را در زمانی بسیار کوتاه، وصل و از بروز اختلال در ارائه خدمات و یا سلب آسایش هموطنان تهرانی جلوگیری کنیم.

ناظریان شنبه و یکشنبه هفته جاری را با توجه به دمای بی سابقه هوا،  روزهای حساس پیش روی صنعت برق خواند و از همه مشترکان این شرکت و شهروندان تهرانی درخواست کرد تا به ویژه طی روز جاری و فردا حداکثر صرفه جویی را در مصرف برق به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین