کد خبر: ۹۲۴۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

نصری: حضور عراقچی در رأس وزارت خارجه باعث امید در جامعه خواهد شد

حقوقدان مسائل بین الملل در توییتی نوشت که معتقد است حضور عباس عراقچی در رای وزارت امور خارجه باعث امید در جامعه خواهد شد.
نصری: حضور عراقچی در رأس وزارت خارجه باعث امید در جامعه خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا نصری حقوقدان بین الملل با انتشار پستی در شبکه ایکس نوشت: حضور سیدعباس عراقچی در رأس وزارت خارجه موجب امید در جامعه خواهد شد و تاثیر روانی مثبتی بر بازار خواهد گذاشت.

نصری در این توییت نوشت: دکتر عراقچی چندین دهه در سمت‌های مختلف و متنوع وزارت امور خارجه تجربه ارزنده‌ای کسب کرده است. ایشان تسلط بسیاری بالایی بر حقوق بین‌الملل دارد، مذاکره‌کننده قهاری است، بر مقوله پیچیده تحریم و ظرافت‌های متنی برجام و سایر توافقات و معاهدات کشور تسلط کامل دارد، با سازوکارهای بین‌المللی به‌خوبی آشناست، در حوزه امنیت امنیت ملی و مسائل منطقه نگاه جامع و دقیقی دارد، با نیروهای مسلح و نظامی کشور و نهادهای مختلف حاکمیتی روابط خوبی دارد و از اعتبار و حسن شهرت بالایی در محافل بین‌المللی برخوردار است. ضمن اینکه در چندین دولت – جدا از سوگیری سیاسی دولت‌ها – خدمت کرده و در سیاست داخلی کشور همواره بی‌طرفی خود را حفط کرده است.

ضمن اینکه مورد اعتماد بازیگران مختلف اقتصادی در کشور است و صرف حضور او در راس وزارت امور خارجه موجب امید در جامعه خواهد شد و تاثیر روانی مثبتی بر بازار خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین