کد خبر: ۹۲۴۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

قیمت خودرو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی دو روزه در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت باقی مانده است.
قیمت خودرو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت خودرو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ کار خود را ثابت آغاز کرد. طوری‌که تغییر قیمتی در بازار به چشم نمی‌خورد و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشد.

نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیری بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی نگذاشته و تمامی خودرو‌ها با قیمت ثابت باقی مانده‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات با قیمت ثابت به کار خود ادامه دادند.

رانا پلاس یکی از محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که با ادامه روند ثابت خود به قیمت ۶۰۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با مدل ۱۴۰۳ از گران‌ترین نوع خود، امروز تعادل خود را حفظ کرده است و به نرخ ۹۷۳ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۴۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، از ابتدای هفته گذشته با روند نوسانی خود جمعاً سه میلیون تومان افت قیمت داشت و امروز با روند ثابت به قیمت ۷۱۳ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک از محصولات شرکت سایپا، با قیمت ۵۵۶ میلیون تومان حفظ تعادل کرد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی همانند خودرو‌های داخلی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

اکستریم VX یکی ار جدیدترین کراس‌اوور شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که در طول هفته گذشته با اعلام قیمت بازار آن روند نزولی به خود گرفته و امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S۵ از نوسانی‌ترین محصولات شرکت کرمان موتور، امروز با روند ثابت مانند سایر محصولات این شرکت باقی مانده است و به قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود

هونگچی E-QM۵ از محصولات شرکت بهمن موتور با روند نزولی در هفته‌های اخیر این خودرو به زیر سه میلیارد رسیده است و صبح امروز با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید از محصولا مونتاژی لوکس و جذاب تعادل خود را حفظ کرده و به نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در بازار قابل معامله است.

نمودار قیمتی سایر محصولات داخلی و مونتاژی با روند ثابت گزارش می‌شود و تغییری در قیمت آن‌ها نسبت به روز گذشته مشاهده نمی‌شود.

قیمت خودرو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین