کد خبر: ۹۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

برق نیست؛ دولتمردان سیزدهم چهارنعل دنبال تقسیم ته مانده سفره خالی هستند

امروز روز حساب این دولت است. متاسفانه به‌جای پرداختن به تامین نیازهای مردم و اصلاح ناترازی‌ها در این ماه آخر، چهار نعل دنبال تقسیم پست‌ها و استخدام‌های ناعادلانه و تقسیم ته‌مانده این سفره‌ به نسبت خالی هستند. این، واقعیت دولت سیزدهم است.
برق نیست؛ دولتمردان سیزدهم چهارنعل دنبال تقسیم ته مانده سفره خالی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از عملکرد دولت سیزدهم انتقاد کرده است.

در بخش‌هایی از این مطلب آمده است. 

مدیران دولت سیزدهم شاید فکر نمی‌کردند که پیش از پایان کار این دولت، تمامی یا اغلب ادعا‌های آنان به‌طور جدی به چالش کشیده شود. امروز وضعیت برق و انرژی کشور آیینه تمام‌نمای ادعا‌های این دولت است. «انرژی» که نقطه قوت کشور و دولت ایران بوده، در این دولت تبدیل به پاشنه آشیل آن شده است.

اگرچه این فرایند از گذشته آغاز شده بود؛ ولی در این دولت شدت گرفت و اکنون به مرحله بسیار خطرناکی رسیده و تامین انرژی کشور را ناپایدار کرده است. ناترازی بنزین به مرحله خطرناکی رسیده است. وضعیت کمبود بنزین بیش از اینکه ناشی از کاهش تولید باشد، اغلب ناشی از سیاستگذاری نادرست در زمینه قیمت‌گذاری و سیاست خودرویی است.

البته بنزین را می‌توان سهمیه‌بندی کرد و یا حتی وارد کرد؛ ولی مشکل اصلی در ناترازی گاز و برق است. وضعیت برق ناشی از کاهش سرمایه‌گذاری و کاهش بهره‌وری و سیاست‌های مربوط به تولید برق از سوی بخش خصوصی و قیمت‌گذاری آن و موارد دیگر است.

با اطمینان می‌توان گفت که در دولت سیزدهم اغلب قریب به اتفاق این ناترازی‌ها تشدید شده است. امروز روز حساب این دولت است. متاسفانه به‌جای پرداختن به تامین نیاز‌های مردم و اصلاح ناترازی‌ها در این ماه آخر، چهار نعل دنبال تقسیم پست‌ها و استخدام‌های ناعادلانه و تقسیم ته‌مانده این سفره به نسبت خالی هستند. این، واقعیت دولت سیزدهم است.

منبع: روزنامه هم میهن 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین