کد خبر: ۹۲۴۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

ماجرای عاشقی سعید راد و نوش آفرین خواننده مشهور که احمد نجفی فاش کرد

سعید راد از رازی که بین خود و همسر دومش بود پرده برداری کرد و داستان بسیار عجیبی را درباره ارتباط با این خانم تعریف کرد.
ماجرای عاشقی سعید راد و نوش آفرین خواننده مشهور که احمد نجفی فاش کرد
آفتاب‌‌نیوز :

احمد نجفی بازیگر سینما و مجری برنامه تلویزیونی در برنامه هم رفیق از عاشق شدن سعید راد و رفتار‌های جالب او در دوران عاشقی گفت. ماجرای عشق آتشین سعید راد به نوش آفرین را از زبان احمد نجفی در ادامه می‌خوانید. 

احمد نجفی همراه با بهترین رفیقش سعید راد در برنامه هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و در این برنامه از عشق دیوانه وار سعید راد به خواننده مطرح نوش آفرین چنین گفت:

سعید عاشق یه خانمی شده بود، پدر ما رو درآورده بود، می‌گفت زنگ بزن بگو اگه امروز نیای من ببینمت، همین امشب تا فردا خودکشی می‌کنم، سه بار من رو وادار کرد این کار رو بکنم گفتم چقدر میخوای خودکشی کنی تمومش کن این عشق رو، یک اتاق داشت که تمام سقف و دیوارهاش عکس بود (نمی‌خوام اسم ببرم از این خانم، ولی هنرپیشه بود و یه سابقه تاریخی در مملکت ما داشت) و می‌رفتی تو این اتاق با عکس‌ها محاصره و گیج می‌شدی. 

سعید راد و نوش آفرین در سال ۱۳۵۴ زمان ازدواج کرد، اما زندگی آن‌ها هم بعد از ۱۷ سال به جدایی ختم شد و نوش آفرین بعد از جدایی از ایران مهاجرت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین