کد خبر: ۹۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
تبلیغات

هزینه سفر با کروز و ۲۰ مسیر تور‌های کروز علاالدین تراول

قیمت تور‌های کروز به عواملی مانند طول سفر، مسیر، نوع کشتی و امکانات رفاهی بستگی دارد. به طور کلی، هزینه تور‌های کروز از ۱۰۵۰ دلار آغاز می‌شود و انواع مختلفی از پکیج‌ها را شامل می‌شود.
هزینه سفر با کروز و ۲۰ مسیر تور‌های کروز علاالدین تراول
آفتاب‌‌نیوز :

پکیج‌های تور‌های کروز علاالدین تراول بسیار جامع بوده و همه مسیر‌های کروز را پوشش می‌دهند. در ادامه، مسیر‌های قابل خرید برای سفر‌های تابستان و پاییز و جزئیات هر تور را برای شما شرح می‌دهیم:

تور ۷ شب کروز امارات + قطر

این تور از دبی آغاز می‌شود و شما مهمان کشتی کروز MSC EURIBIA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های دبی، دوحه، منامه، ابوظبی و جزیره صیر بنی یاس است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۵۹۰ دلار می‌باشد.

تور ۴ شب کروز امارات + قطر

این تور نیز از دبی شروع می‌شود و مسافران در کشتی کروز MSC EURIBIA اقامت خواهند داشت. مسیر این تور شامل شهر‌های دبی، دوحه، منامه و ابوظبی است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۱۹۰ دلار است. برای بررسی تور‌های خارجی به صفحه پکیج تور خارجی علاالدین مراجعه کنید.

تور ۳ شب کروز امارات

در این تور، مسافران در کشتی کروز MSC EURIBIA اقامت خواهند داشت و مسیر آن شامل شهر‌های ابوظبی و جزیره صیر بنی یاس است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۰۵۰ دلار می‌باشد.

تور ۲ شب اقامت در هتل در دبی + ۲ شب کروز

این تور از دبی آغاز می‌شود و شما مهمان کشتی کروز RESORT WORLD ONE خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های دبی و دوحه است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۱۹۰ دلار است.

تور ۲ شب اقامت در هتل در دبی + ۳ شب کروز

این تور از دبی شروع می‌شود و مسافران در کشتی کروز RESORT WORLD ONE اقامت خواهند داشت. مسیر این تور شامل شهر‌های دبی، خصب و مسقط می‌باشد. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۳۹۰ دلار است.

تور ۳ شب اقامت در هتل در کوالالامپور + ۴ شب کروز

این تور از کوالالامپور شروع می‌شود و شما مهمان کشتی کروز GENTING DREAM خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های کوالالامپور و سنگاپور می‌باشد. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۶۹۰ دلار است.

تور ۳ شب اقامت در هتل در کوالالامپور + ۳ شب کروز

این تور از کوالالامپور شروع می‌شود و شما مهمان کشتی کروز GENTING DREAM خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های کوالالامپور، پنانگ و سنگاپور است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۴۹۰ دلار می‌باشد.

تور ۳ شب اقامت در هتل در سنگاپور + ۳ شب کروز

این تور از سنگاپور آغاز می‌شود و مسافران در کشتی کروز GENTING DREAM اقامت خواهند داشت. مسیر این تور شامل شهر‌های سنگاپور، پنانگ و کوالالامپور است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۴۹۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC WORLD EUROPA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. کشتی در مسیر شهر‌های جنوا، ناپل، مسینا، والتامالت، بارسلون و مارسی حرکت می‌کند. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۶۹۰ دلار است.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC SEASIDE خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های مارسی، جنوا، رم، پالما، ایبیزا و والنسیا است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۶۵۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC SEAVIEW خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های کن، جنوا، چینکونتره، رم، پالمادمایورکا و بارسلون است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۵۵۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز اروپای شمالی

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC EURIBIA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. کشتی در مسیر شهر‌های کیل آلمان، کپنهاک، هلسیلت، گرنجر، مولد و فلام نروژ حرکت می‌کند. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۶۹۰ دلار است.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC GRANDIOSA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های مارسی، بارسلون، لاگولت، تونس، پالرمو، ناپل و لیورنو (فلورانس) است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۵۵۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC DIVINA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره فوق تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های ازمیر، سنتورینی، ناپل، رم و میکونوس است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۶۹۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC MUSICA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های بارسلون، ایبیزا، ساردینیا، رم، جنوا و کن است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۴۹۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز مدیترانه

در این سفر شما مهمان کشتی کروز MSC ARMONIA خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره است. مسیر این تور شامل شهر‌های ونیز، دوبرونیک، کوتور موتنگرو، کرفو، زاکینتوس و باری است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۴۵۰ دلار می‌باشد.

تور ۷ شب کروز جزایر یونان

در این سفر شما مهمان کشتی کروز CELESTYAL JOURNEY خواهید بود که یک کشتی ۵ ستاره تاپ است. مسیر این تور شامل شهر‌های کوش آداسی، هراکلیون، سانتورینی، میکونوس، میلوس، آتن و سلانیک است. شروع قیمت برای هر نفر از ۱۴۹۰ دلار می‌باشد.

نکات مهم:

نرخ‌های ذکر شده به دلار بوده و شامل بلیط هواپیما به کشور مبدأ حرکت و برگشت به ایران نمی‌باشد، اما امکان خرید بلیط هواپیما از طریق علاالدین تراول وجود دارد.

نرخ‌ها بسته به فصل و میزان پر شدن کشتی، ممکن است تغییر کنند.

تمامی پکیج‌های مسیر‌های آسیایی و امارات شامل خدمات اخذ ویزا‌های لازم و ترانسفر‌های فرودگاهی هستند و برخی از پکیج‌ها شامل اقامت اضافه در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره می‌باشند.

تمامی پکیج‌ها شامل بیمه‌نامه مسافرتی و جلسه معارفه و آموزش کامل سفر کروز توسط متخصصین کروز در ایران می‌باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین