کد خبر: ۹۲۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

در تبریز عشق به پرسپولیس و استقلال ممنوع است، حتی شما بیرانوند عزیز!

علیرضا بیرانوند اگر قبل از سفر به تبریز از محمد عباس زاده مشورت می‌گرفت قطعا به همسرش تاکید می‌کرد تا روزی که تحت قرارداد تراکتور است، پرسپولیس را فراموش کند.
در تبریز عشق به پرسپولیس و استقلال ممنوع است، حتی شما بیرانوند عزیز!
آفتاب‌‌نیوز :

همسر علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری پیام عجیبی را به هواداران پرسپولیس فرستاد و به آن‌ها اطمینان خاطر داد که این دروازه‌بان پرحاشیه دوباره به پرسپولیس باز خواهد گشت.

اما همین حرکت جرقه اتفاقی را زد که هواداران افراطی تیم تراکتور به صفحه شخصی بیرانوند و همسرش حمله کنند و با تهدید باعث شوند همسر علیرضا بیرانوند استوری خود را پاک کند.

هواداران تیم تراکتور از همسر بیرانوند خواسته بودند تا استوری خود را پاک کند و از هواداران این تیم معذرت خواهی کند که همسر علیرضا بیرانوند پس از ۳۰ دقیقه این استوری را پاک کرد و با انتشار یک استوری جدید، برای علیرضا بیرانوند در تیم تراکتور آرزوی موفقیت کرد.

اما این اتفاق برای تازه وارد‌های تیم تراکتور اتفاق تازه‌ای نیست و سابقه دیرینه دارد که نشان می‌دهد هواداران این تیم بر سر مساله تیم خود با هیچ فردی تعارف یا شوخی ندارند و به صورت پر رنگ و خطرناکی تعصب تیم خود را می‌کشند.

هواداران تیم تراکتور آن قدر در تعصب، برونگرا هستند که اتفاق مشابه این را بار‌ها رقم زده اند.

محمد عباس زاده و تتو‌های دردسرساز

یکی از نمونه حملاتی که هواداران تیم تراکتور به بازیکنان خود کرده اند محمد عباس زاده، مهاجم سابق این تیم بود. عباس زاده که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد و همیشه از علاقه قلبی خود به تیم پرسپولیس گفته، بار‌ها تصویر دو تتوی خود را روی بدنش منتشر کرده بود که در یک طرف بدنش لوگوی تیم پرسپولیس و در طرف دیگرش شماره پیراهن مرحوم هادی نوروزی قرار داشت.

اما وقتی این بازیکن به تیم تراکتور پیوست، هواداران دو آتشه تبریزی با حمله به این بازیکن در فضای مجازی، عباس زاده را مجبور به پاک کردن یکی از تتو‌های خود کردند و از او خواستند تا زمانی که بازیکن تیم تراکتور است هواداری از تیم پرسپولیس نکند و تا پایان قراردادش باید علاقه قلبی اش تیم تراکتور باشد.

عباس زاده پس از حملات هواداران تراکتور به او در صفحات مجازی و تهدید‌هایی که از سوی آن‌ها شد مجبور به پاک کردن یکی از تتو‌های خود شد تا بتواند بدون حاشیه و دغدغه کمتری فوتبال بازی کند.

شماره ۱۰ آبی علیرضا منصوریان سانسور شد.

اما یکی دیگر از کسانی که مورد حمله و هجمه هواداران تیم تراکتور قرار گرفت، علیرضا منصوریان بازیکن سابق و کاپیتان محبوب استقلالی‌ها بود. کیست که نداند منصوریان به صورت افراطی عاشق تیم استقلال است و همیشه از علاقه خود به آبی‌ها گفته است.

در دوره‌ای که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم تراکتور مشغول به کار شد تصویر پروفایل صفحه اینستاگرامی او پیراهن شماره ده او در تیم استقلال بود که هیچوقت این تصویر را تغییر نمی‌داد، اما به محض منصوب شدن به عنوان سرمربی تیم تراکتور مورد حمله هواداران این تیم قرار گرفت.

هواداران تراکتور از منصوریان خواستند تصویر پروفایل صفحه اینستاگرامی خود را تغییر دهد و پست‌هایش با لباس تیم استقلال را پاک کند. اما علیرضا منصوریان در پاسخ به حمله هواداران تراکتور صفحه اینستاگرامی خود را به طور کامل از دسترس خارج کرد تا مجبور به تن دادن به خواسته‌های هواداران افراطی نشود.

امید عالیشاه نمونه بارز تعصب تی‌تی‌ها

امید عالیشاه دیگر پرسپولیسی مورد غضب تبریزی‌ها بود. امید عالیشاه که در لیگ شانزدهم به عنوان سرباز، بازیکن تیم تراکتور بود و در آن مقطع به دلیل محرومیت باشگاه تراکتور از پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌توانست برای این تیم به میدان برود، در بازی دربی پایتخت به عنوان کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس در صدا و سیما حضور پیدا کرد که باعث عصبانیت شدید هواداران تیم تراکتور شد.

تبریزی‌ها از این که عالیشاه بازیکن آن‌ها بود، ولی به عنوان کارشناس تیم پرسپولیس به صدا و سیما رفته بود، در حالی که همان روز تیم تراکتور نیز بازی داشت بسیار عصبانی شدند و به این بازیکن حمله کردند.

این حملات استارت تنفر تبریزی‌ها از امید عالیشاه بود و پس از بازگشت این بازیکن به تیم پرسپولیس بازی به بازی ادامه پیدا کرد و بیشتر شد تا اینکه الان سال‌هاست امید عالیشاه به دلیل تهدید‌هایی که از سوی هواداران افراطی تیم تراکتور شده با بهانه‌های مختلف از حضور در شهر تبریز و تقابل با تیم تراکتور سر باز می‌زند.

گفته می‌شود در آستانه شروع فصل جدید و رویارویی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در شهر تبریز، کاپیتان پرسپولیسی‌ها دچار مصدومیت از ناحیه شست پا شده و برای سال سوم در شهر تبریز و بازی با تیم تراکتور حضور نخواهد داشت.

نکته مشترکی که بین تازه وارد‌های تیم تراکتور وجود دارد این است که اگر در زمان حضور در این تیم علاقه قلبی خود را نسبت به تیم‌های دیگر ابراز کنند مورد حمله هواداران قرار خواهند گرفت و این اتفاق بار‌ها برای بازیکنانی که از تیم پرسپولیس به تیم تراکتور آمده اند روی داده است که آن‌ها مجبور به پاک کردن عکس‌های خود با پیراهن تیم پرسپولیس شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین