کد خبر: ۹۲۵۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

واکنش محسن هاشمی به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان

«با توجه به سابقه و عملکرد آقای عارف در دولت آقای سیدمحمد خاتمی به عنوان وزیر و معاون اول، همچنین سابقه علمی دانشگاهی ایشان در دانشگاه صنعتی شریف و لزوم و ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در مدیریت کابینه، انتخاب ایشان از سوی طیف‌های مختلف انتخابی شایسته و اثرگذار برآورد شده است.»
واکنش محسن هاشمی به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی در یادداشتی تحت عنوان «انتخاب عارف به عنوان معاون اول جهت‌گیری کلان دولت را مشخص کرد» در  روزنامه اعتماد نوشت: قبل از هر صحبتی، لازم است تنفیذ حکم جناب آقای مسعود پزشکیان توسط رهبر انقلاب را تبریک بگویم. اما در کنار تنفیذ حکم رییس‌جمهور منتخب، انتخاب دیروز آقای محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رییس‌جمهوری هم جوی از خوش‌بینی را در خصوص چشم‌اندازآینده ایجاد کرد.

مسعود پزشکیان بلافاصله پس از تنفیذ، دست به انتخاب معاون اول خود زد تا پیام روشنی برای آغاز این دوران تازه را به افکار عمومی ارسال کند. با توجه به سابقه و عملکرد آقای عارف در دولت آقای سیدمحمد خاتمی به عنوان وزیر و معاون اول، همچنین سابقه علمی دانشگاهی ایشان در دانشگاه صنعتی شریف و لزوم و ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در مدیریت کابینه، انتخاب ایشان از سوی طیف‌های مختلف انتخابی شایسته و اثرگذار برآورد شده است.

پس از این مرحله موضوع انتخاب کابینه واجد اهمیت ویژه‌ای خواهد بود تا دولت چهاردهم رسما کار خود را برای کاهش مشکلات و حرکت در مسیر توسعه آغاز کند. اما درباره اولویت‌هایی که دولت چهاردهم با آن مواجه است بر کسی پوشیده نیست که بحث رفاه و معیشت مردم در اولویت نخست قرار دارد.

در واقع دولت چهاردهم باید ناترازی‌هایی که کشور پس از تحریم‌ها از سال ۸۷ با آن مواجه شده را اصلاح کند. لازم است حل مشکلات اقتصادی از طریق راهبردهایی چون رفع تحریم‌های اقتصادی و استفاده از توان داخلی در دستور کار قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین