کد خبر: ۹۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

پاروی چین در رفت، تمرکز دختران ایران بهم ریخت!

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: پاروی چینی‌ها در مسابقه در رفت و بچه‌های ما ذوق زده شدند و تمرکزشان را یک مقدار از دست دادند.
پاروی چین در رفت، تمرکز دختران ایران بهم ریخت!
آفتاب‌‌نیوز :

زینب نوروزی پس از اینکه به نیمه‌نهایی رویینگ دونفره المپیک پاریس نرسید، بیان کرد: در گروه سختی بودیم. در مقدماتی و شانس مجدد در گروه مرگ بودیم. همه توانمان را گذاشتیم و خوشحالیم هر چه داشتیم را گذاشتیم و نتیجه‌اش این شد. اولین بار بود ر المپیک شرکت می‌کردم. مهسا جاور برای دومین بار در المپیک شرکت کرد و با تجربه‌تر بود. تجربه او خیلی به ما کمک کرد. پاروی چین سر خط استارت گیر کرد و اتفاق عجیبی بود. در قایقرانی هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

او در مورد رکورد زمانی قایق ایران گفت: آب مخالف بود، اما رکورد زمانی ما مانند مرحله گروهی بود. درست است که با کشور‌های اروپایی فاصله رکوردی داریم، اما نسبت به بازی‌های آسیایی و تمرینات رکورد ما پایین‌تر بود.

همچنین علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی پس پایان رقابت مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد رویینگ دو نفره گفت: بچه‌ها می‌دانستند با چه کسانی مسابقه می‌دهند و سه قایق اول به نیمه نهایی می‌رود. برنامه‌ریزی داشتند بیشترین فشار را در ۱۰۰۰ متر دوم بگذارند. پاروی چین که مدعی مدال المپیک بود، در رفت و بچه‌های ما ذوق زده شدند و تمرکزشان را یک مقدار از دست دادند. از دختران تشکر می‌کنم با افتخار آمدند و آخر هم نشدند.

او ادامه داد: بهترین‌های هر قاره در المپیک حضور دارند و دختران ما هم آمده‌اند که از قاره آسیا دفاع کنند. امیدوارم فاطمه مجلل هم نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم چین در حالی که در خط پنجم قرار داشت دچار مشکل شد و تیم ایران در خط دوم بود. خط کناری تیم چین نیز ایرلند بود که اول شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین