کد خبر: ۹۲۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

پرداختی به موقع باشگاه پرسپولیس و بازیکنانی که نمی‌توانند فسخ قرارداد کنند!

برخی از بازیکنان پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد با پرسپولیس بودند، اما از نظر قانونی قادر به انجام فسخ نیستند.
پرداختی به موقع باشگاه پرسپولیس و بازیکنانی که نمی‌توانند فسخ قرارداد کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

مبلغی که باشگاه پرسپولیس در پایان فصل قبل به کمک بانک شهر به حساب بازیکنان و مربیان واریز کرد و بدهی ۳ فصل اخیر تمامی سرخ پوشان را پرداخت کرد، بی تردید یکی از بزرگترین اقدام‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس طی چند سال اخیر بوده است. اقدام به موقعی که باعث شد برخی از نفراتی که تصمیم به فسخ قرارداد و جدایی از این تیم را داشتند، با دریافت مطالباتشان موفق به انجام این کار و فسخ قرارداد نشدند.

مهدی عبدی یکی از بازیکنانی بود که به واسطه طلب یک و نیم میلیاردی اش چند بار برای باشگاه پیغام فرستاده بود در صورتی که طلبش پرداخت نشود قراردادش را فسخ می‌کند، اما با توجه به پرداخت طلبش موفق به فسخ قرارداد نشد. به معنای دیگر اگر طلب‌ها پرداخت نمی‌شد عبدی همین امروز که در لیست مازاد گاریدو قرار گرفته به راحتی قراردادش را فسخ کرده و به تیم جدیدش می‌رفت. اما حالا باید با رضایت باشگاه به تیم جدید منتقل شود.

در خصوص محمد عمری نیز برخی شنیده‌ها حکایت از همین وضعیت دارد. عمری که درحال گذراندن خدمت سربازی در تیم ملوان است گویا تلاش‌هایی برای فسخ قرارداد داشته، اما با توجه به دریافت طلبش عملا قادر به فسخ قرارداد نیست. از این رو می‌توان ادعا کرد به موقع‌ترین پرداختی باشگاه پرسپولیس همین پرداختی آخر بود که مانع از جدایی چند بازیکن از این باشگاه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین