کد خبر: ۹۲۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

درویش: آزادی باید میزبان لیگ نخبگان باشد تا آبرویمان نرود/ گاریدو دروازه‌بان را انتخاب کرده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی در پایان جلسه استانداردسازی این ورزشگاه گفت کاری که سال گذشته باید انجام می‌شد الان در حال انجام است و باید این ورزشگاه آماده شود، چون فقط ورزشگاه پرسپولیس نیست بلکه آبروی کشور است.
درویش: آزادی باید میزبان لیگ نخبگان باشد تا آبرویمان نرود/ گاریدو دروازه‌بان را انتخاب کرده است
آفتاب‌‌نیوز :

 رضا درویش در پایان جلسه استانداردسازی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: همانطور که دیدید جلسه خوبی بود این به این معناست که دغدغه همه فوتبالی‌ها آماده‌سازی استادیوم آزادی است. چندین بار با مدیریت شرکت تجهیز صحبت داشتم و کار شبانه روزی به طور دو شیفت ۱۲ ساعته مشغول کار هستند که‌ای کاش این کار سال گذشته اتفاق می‌افتاد و می‌توانستند امروز ورزشگاه را برای لیگ و آسیا آماده داشته باشند.

او افزود: مسئولان فدراسیون همگی پای کار آمده‌اند و با توجه به اینکه مشکلاتی وجود دارند قول دادن که ورزشگاه آزادی برای بازی آسیایی آماده شود. ما باید در نظر بگیریم و حضور هواداران مهم است. از نبودن آن‌ها سال گذشته آسیب دیدیم و امیدارم بودجه‌ای که لازم است برای ترمیم مشکلات آزادی تامین شود و بتوانند به موقع آن را تحویل دهند تا آبرویی برای جمهوری اسلامی در میان تیم‌های آسیایی باشد.

وی ادامه داد: استادیوم تختی ۳۰ هزار گنجایش دارد و برای بازی‌های پر هوادار مناسب نیست و چند بازی پرسپولیس و استقلال را شنیده‌ام قرار است در آزادی برگزار شود، ولی لیگ نخبگان آسیا خیلی سخت است که در تختی برگزار شود. امکاناتی باید مهیا شود که ممکن است در یک ماه تکمیل شود و متاسفانه کاری که سال گذشته باید انجام می‌شد یک سال به تعویق افتاد. تیم‌های بزرگ آسیا به ایران می‌آیند و باید بدانند که ما هم استادیوم مجهز در اختیار داریم تا هوادارانمان در کنارمان باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد یحیی عطیه الله و جذب دروازه‌بان جدید هم گفت: به جز او برای بازیکنان مد نظر دیگر نامه زدیم و حتی بازیکنی بود که برای جدایی‌اش ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار دلار می‌خواستند و در آخر به همان مبلغ به باشگاه نامه زدیم. روز گذشته ۳ میلیون یورو از باشگاه درخواست کردند. پرسپولیس می‌خواهد بهترین‌ها را جذب کند و بین هماهنگی که میان باشگاه و سرمربی است به دور از دلال‌ها می‌خواهیم بازیکن جذب کنیم. چند بار قصد جذب داشتیم که فضا به گونه‌ای آلوده شد که به نتیجه نرسیدیم. تسلیم نشده ایم و هواداران بدانند که بهترین‌ها به پرسپولیس می‌آیند.

درویش ادامه داد: سرمربی دروازه بان مد نظر را انتخاب کرده و قراردادش آماده است، اما آن‌ها اعلام کردند که بازیکن مد نظر به دلیل مسابقات قاره‌ای ۲ شهریور می‌تواند بیاید که اگر قرار است دو هفته اول نباشد، به کا ما نمی‌خورد. اسناد موجود است و همه کار‌های لازم را انجام دادیم. پروژه محمد رضا اخباری منتفی شد.

وی در مورد صحبت‌های علیرضا بیرانوند و بازیکنانی که از این تیم رفتند، اظهار کرد: حق بازیکن است که برای خودش تصمیم گیری کند و تعدادی از آن‌ها با هر معیاری که داشتند رفتند. این بزرگی پرسپولیس است که باعث بزرگی دیگران می‌شود و ستاره‌های خیلی بزرگتر از آن‌ها آمدند و به شهرت رسیدند و فکر می‌کردند با رفتنشان ادامه حیات برای پرسپولیس سخت است. بیرانوند هم فرزند پرسپولیس است. سال گذشته الحاقیه نبود و احتمالا او سابقه انجام این کار را داشته است. او اعلام کرده بود که جلسه برای بازگشت من برگزار کنید و من دلم به حال جوانی می‌سوزد که به خاطر علاقه به باشگاه، سال گذشته ایست قلبی کرد. 

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مرگ یک انسان به خاطر تمایلات شخصی اتفاق رخ داد. این کار‌ها توجیه ندارند. قانون سازمان لیگ این است که همه پول جدا از قرارداد که می‌توان پرداخت کرد ۲۰ درصد است و شاید آن‌ها دنبال آن بودند که ما بیشتر پرداخت کنیم و پس از آن از باشگاه شکایت کنند و پرسپولیس محروم شود.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند در این پرونده برنده می‌شود یا پرسپولیس؟ گفت: هیچ نکته تاریکی در دفاع پرسپولیس وجود ندارد و اگر قانون باشد هیچ روزنه‌ای برای شخص دیگری جز پرسپولیس نیست که پیروز شود. 

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ فروش عبدالکریم حسن دریافت شده یا نه؟ اعلام کرد: باید نامه بزنیم و شماره حساب اعلام کنیم تا مبلغ واریز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین