کد خبر: ۹۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

درخواست سرمربی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی!

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به دنبال جذب یک بازیکن چند پسته در فاز تهاجمی است.
درخواست سرمربی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی!
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس درحالی امشب راهی ترکیه خواهد شد که این تیم هنوز کارش در نقل و انتقالات به پایان نرسیده و مدافع عنوان قهرمانی هنوز در چند پست نیاز به بازیکن دارد. با توجه به نبود بازیکن آزاد با کیفیت داخلی، مدیران پرسپولیس می‌خواهند در پست‌هایی که نیاز به بازیکن دارند، به سراغ گزینه‌های خارجی بروند.

در حالی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد بازی‌های وحدت هنانوف، با کاهش سهمیه خارجی روبرو خواهد شد، مدیرعامل این باشگاه مدعی شد مشکلی از این بابت تیمش را تهدید نمی‌کند و پرسپولیس می‌تواند از هر ۳ سهمیه خارجی باقی مانده خود بهره ببرد و بازیکن جذب کند.

پرسپولیس در ۳ پست نیاز به بازیکن دارد و مدیران این تیم می‌خواهند یک گلر، یک مدافع چپ و یک مهاجم خارجی جذب کنند. بنابر اعلام گاریدو، پرسپولیس نیاز به یک وینگر راست هم دارد، ولی به دلیل محدود بودن سهمیه بازیکنان خارجی، این باشگاه باید یا وینگر خارجی جذف کند و یا مهاجم خارجی به خدمت بگیرد. با توجه به شرایط فعلی سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به مدیران این باشگاه توصیه کرده که در خط حمله بازیکنی جذب شود که توانایی بازی در همه پست‌های هجومی را داشته باشد و به قول معروف چند پسته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین