کد خبر: ۹۲۵۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

چینی: سمیعی به من روحیه داد/ استقلال در نقل و انتقالات موفق بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که در بستر بیماری است، گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال با حضورش در بیمارستان و پیگیری‌هایی که داشت، به من روحیه داد.
چینی: سمیعی به من روحیه داد/ استقلال در نقل و انتقالات موفق بود
آفتاب‌‌نیوز :

علی چینی در خصوص آخرین وضعیت بیماری‌اش، بیان کرد: جراحی سنگینی را پشت سر گذاشتم. عمل پیوند کلیه شرایط خاص خودش را دارد، ساعت‌ها در اتاق جراحی بودم تا اتفاق خوشایندی رخ دهد.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که عمل پیوند کلیه با موفقیت پشت سر گذاشته شد و این روز‌ها مشغول سپری کردن دوران نقاهت هستم. این جراحی حساسیت‌های خودش را داشته و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.

چینی تصریح کرد: باید از فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال تشکر کنم. او از روز اولی که به اتاق جراحی رفتم، پیگیر وضعیت من بودند و بار‌ها تماس گرفت. به ملاقاتم آمد و با صحبت‌هایش من را امیدوار کرد که در روحیه من تاثیر زیادی داشت.

وی در مورد نقل و انتقالات باشگاه استقلال، اظهار کرد: استقلال تا کنون نفرات خوبی را جذب کرده و در نقل و انتقالات نمره قبولی گرفته است. استقلال فصل گذشته تا هفته پایانی مدعی قهرمانی بود و جواد نکونام عملکرد موفقی داشت. سرمربی استقلال می‌داند در فصل جدید انتظارات از او زیاد است و باید تیم را به موفقیت برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین