کد خبر: ۹۲۵۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

استعفای نویدکیا از سرمربیگری مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان، در اعتراض به وضعیت مدیریتی این باشگاه، تمرین تیمش را تعطیل کرد.
استعفای نویدکیا از سرمربیگری مس رفسنجان
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه رسانه‌ای شدن پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان، کلی سر و صدا کرد، هواداران این تیم نگران بودند که تکلیف ادامه همکاری این باشگاه با محرم نویدکیا چه خواهد شد و آیا نویدکیا فصل آینده هم در رفسنجان به کارش ادامه خواهد داد یا نه.

در شرایطی که محرم از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت ترجیح داد باز هم در مس بماند منتها او با مدیران این باشگاه اتمام حجت کرد که اگر تعهدی می‌دهند، حتما آن را عملی کنند.

نویدکیا که فصل گذشته و در حمایت از شاگردانش، از سمت خود استعفا داده بود، گویا امروز و در اعتراض به حل نشدن یکسری مشکلات اساسی تیمش، نه تنها تمرین را تعطیل کرده بلکه گفته حاضر نیست با این شرایط، به همکاری‌اش با مس ادامه دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جدا از مشکلات مالی، نامشخص بودن وضعیت باشگاه مس رفسنجان و عدم پرداخت مطالبات و رقم‌های قراردادی که مدنظر محرم نبوده، مهمترین دلایل محرم برای استعفا بوده است.

شنیده می‌شود این نگرانی برای او وجود دارد که شاید او و شاگردانش به خاطر اشتباه مدیران سابق این باشگاه، به یک دسته پایین‌تر سقوط کنند و هنوز مدیران فعلی باشگاه مس رفسنجان او را مطمئن نکرده‌اند که هیچ خطری از این بابت، مس را تهدید نمی‌کند.

با توجه به این اتفاق، اردوی خارج از کشور مس رفسنجان که قرار بود در ترکیه برگزار شود هم تحت تاثیر قرار گرفته و شاید برگزاری آن منتفی شود.

حالا باید دید چه خبر جدیدی درباره ادامه همکاری محرم نویدکیا با مس منتشر خواهد شد.

منبع: فوتبالی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین